Р І Ш Е Н Н Я
Від 09 січня 2018 року № 2
Про внесення змін до регламенту
виконавчих органів Люботинської міської ради,
затвердженого рішенням виконавчого комітету
від 08 грудня 2015 року № 227 (із змінами)
Відповідно до п.п. 2 п. 11 ст. 12 Закону України від 06.09.2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги» із змінами внесеними Законом України від 10.12.2015 року № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», керуючись ст.52,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Люботинської міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Внести зміни до регламенту виконавчих органів Люботинської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 08 грудня 2015 року № 227 (із змінами), а саме: п. 10 додатку № 4 (Графік прийому громадян виконавчими органами Люботинської міської ради) викласти в такій редакції:
Назва відділу, служби, управління
|
Адреса
|
Дні прийому
|
понеділок
|
вівторок
|
середа
|
четвер
|
п’ятниця
|
Центр надання адміністративних послуг
|
вул. Слобожанська, 26
|
800 - 1500
|
800 - 1500
|
800 - 1500
|
800 -2000
|
800 - 1500
|
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Приходько Т.Г.
Міський голова Л.І. Лазуренко
Дата публікації: 13:13 12.01.2018