Міська влада | Виконавчі органи | Керуюча справами виконавчого комітету Люботинської міської ради
Керуюча справами виконавчого комітету Люботинської міської ради
Керуюча справами  виконавчого комітету
Куденко Лідія Василівна
 
м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кабінет № 37, 
телефон (057) 741-12-17,
тел./факс (057)741-14-82,
             (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua

Прийом громадян:
Понеділок 13-00 – 16-00
П’ятниця   09-00 – 12-00
                                               
 
 
 
 
 
 
   
Додаток 1 
Затверджено  
розпорядження міського голови
від 15 січня 2021 року № 17
 
ЗАГАЛЬНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючої справами виконавчого комітету
 
Секретар міської ради, кожен із заступників міського голови та керуюча справами виконкому:
 
1. Забезпечує виконання положень Конституції і законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, постанов Верховної Ради України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації та міського голови, реалізацію повноважень міської ради у відповідних напрямках діяльності, спрямовує, координує та контролює діяльність управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому, а також підприємств, установ і організацій міської територіальної громади щодо:
1.1. Реалізації програм діяльності Кабінету Міністрів України та відповідних заходів обласної державної адміністрації на їх виконання.
1.2. Формування та виконання міського бюджету.
1.3. Визначення пріоритетних напрямків розвитку економіки міської територіальної громади, розробки та реалізації галузевих, міжгалузевих та міських програм і угод стосовно економічного, соціального і культурного розвитку міської територіальної громади..
1.4. Здійснення контролю, аналізу й оцінки стану економічного та соціального розвитку міської територіальної громади у відповідних сферах. Сприяє створенню конкурентного середовища в економіці міської територіальної громади.
1.5. Координації діяльності управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської ради з питань оплати праці, реформування системи соціального захисту населення, розвитку підприємницької активності у виробничій та фінансовій сферах діяльності.
1.6. Організації роботи з додержання законодавства України, виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, голови Харківської обласної державної адміністрації, власних доручень.
1.7. Вивчення та розв’язання проблем державного регулювання ринкових відносин.
1.8. Організації роботи з додержання законодавства України, виконання заходів щодо посилення захисту прав споживачів.
1.9. Вирішення інших питань діяльності виконавчого комітету міської ради відповідно до розподілу обов'язків.
 
2. Вносить міському голові пропозиції з питань:
2.1. Що належать до компетенції виконавчих органів місцевого самоврядування.
2.2. Ініційованих міською радою, виконавчим комітетом, їх структурними підрозділами для розгляду.
 
3. Забезпечує взаємодію виконавчого комітету з обласною радою, обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування в процесі поточної діяльності виконкому.
4. Відповідає за підготовку матеріалів на засідання сесії міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, вживає заходів для остаточного врегулювання розбіжностей між розробниками проектів документів, розглядає та візує доопрацьовані проекти рішень, розпоряджень міського голови, забезпечує контроль і організовує їх виконання; безпосередньо розробляє проекти нормативно-правових актів, проводить експертизу проектів таких актів.
5. Здійснює контроль у межах своєї компетенції за наданням відповідними структурними підрозділами міської ради якісних адміністративних послуг споживачам.
6. Бере участь у роботі міської ради та її постійних комісій, виконавчого комітету з питань, що належать до сфери його відання, а також у роботі відповідних відділів, управлінь, структурних підрозділів міської ради.
7. Згідно з чинним законодавством контролює у відповідних сферах здійснення виконавчими органами міської ради делегованих їм повноважень виконавчої влади.
8. Дає доручення управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам виконкому з делегованих повноважень.
9. Сприяє відродженню духовності, створенню позитивного морально-психологічного клімату в трудових колективах, злагоди і взаєморозуміння в громаді.
10. Сприяє роботі громадських організацій та об’єднань, відповідно до розподілу обов’язків.
11. Вносить міському голові пропозиції з кадрових питань.
12. Відповідно до розподілу обов'язків готує у встановленому порядку висновки і пропозиції міському голові щодо погодження, укладання або розірвання контрактів із керівниками комунальних підприємств, організацій та установ міської територіальної громади.
13. Відповідає згідно з розподілом обов'язків за кваліфіковане та своєчасне виконання підрозділами міської ради нормативних актів і доручень міського голови, інших обов'язків, що передбачені відповідними положеннями про управління, відділи, структурні підрозділи.
14. Координує в межах своєї компетенції діяльність підрозділів міської ради та виконавчого комітету.
15. Залучає до розробки окремих програм, згідно з напрямками роботи, інші структурні підрозділи міської ради та її виконавчого комітету, установи міської територіальної громади.
16. Спирається в своїй діяльності на структурні підрозділи міської ради та виконавчого комітету відповідно до розподілу повноважень, взаємодіє у вирішенні питань з іншими заступниками міського голови, керуючою справами виконкому.
17. Здійснює керівництво відповідними дорадчими органами (комісіями, радами тощо).
18. Забезпечує виконання виборчого законодавства в частині сприяння виборчим комісіям у здійсненні ними своїх повноважень.
19. Розглядає звернення і листи підприємств, установ, організацій та громадян, запити, документи та інші матеріали, що надійшли в установленому порядку, повертає адресатам звернення, запити, документи, що надійшли з порушенням установленого порядку, контролює стан цієї роботи у підпорядкованих структурних підрозділах міської ради та виконавчого комітету. Веде особистий прийом громадян.
20. Вирішує інші питання, передбачені законодавством, виконує доручення міського голови.
 
5. Керуюча справами  виконавчого комітету
 
       Вирішує питання:
5.1. Організації роботи апарату виконавчого комітету.
5.2. Перспективного та поточного планування роботи виконкому; забезпечення контролю за виконанням  планів роботи.
5.3. Підготовки та проведення засідань виконавчого комітету; формування порядку денного; повернення управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам міської ради проектів рішень, підготовлених на розгляд виконавчого комітету з порушеннями встановленого порядку.
5.4. Своєчасного доведення рішень виконавчого комітету Люботинської міської ради до виконавців і населення, організації контролю за їх виконанням.
5.5. Оформлення доручень, отриманих під час проведення засідань виконкому, особистого прийому громадян, здійснення контролю за їх виконанням.
5.6. Здійснення загального керівництва за веденням діловодства у виконкомі, впровадження електронного документообігу, надання методичної допомоги з питань діловодства та роботи з письмовими й усними зверненнями громадян.
5.7. Організації роботи відділів виконкому щодо забезпечення відкритості влади, покращення надання адміністративних послуг населенню.
5.8. Реалізації державної політики щодо надання адміністративних послуг замовникам.
5.9. Організаційної підтримки, забезпечення взаємодії закладів, установ, організацій з питань ведення Державного реєстру виборців.
5.10. Координації діяльності та методичного забезпечення органів самоорганізації населення.
5.11. Організації роботи зі зверненнями громадян.
5.12. Організації особистих прийомів міського голови.
5.13. Опрацювання інформаційно-аналітичних матеріалів з внутрішньої політики.
5.14. Координації роботи по формуванню Національного архівного фонду.
5.15. Організації роботи, пов’язаної з виконанням вимог Закону України «Прозапобігання корупції» у виконавчому комітеті Люботинської міської ради, вжиття заходів щодо недопущення конфлікту інтересів.
5.16. Координації роботи, пов’язаної із захистом персональних даних.
 
                                            5.17. Спрямовує та контролює діяльність:
  • відділу  забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики;
  • відділу ведення Державного реєстру виборців;
  • міського архівного відділу;
  • центру надання адміністративних послуг;
  • відділу кадрової роботи, нагород та охорони праці;
  • відділу з питань державної реєстрації.
 
         5.18. Відповідальна за трудовий архів виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області.
 
 
 
 
Переглядів: 2815
Дата публікації: 08:52 22.02.2016
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Увага! Відключення електропостачання 05, 09,11 та 12 березня 2021 р.   04.03.2021
Щодо надання одноразової матеральної допомоги   04.03.2021
У зв’язку з аварійно-відновлювальними роботами по вул. Шевченко, 29 04.03.2021 року 09.00 до 17.00 г   04.03.2021
VI (позачергова) сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 02.03.2021 р.   03.03.2021
В зв’язку з ремонтними роботами буде припинено подачу електроенергії   03.03.2021
Засідання конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду директора Люботинської гімназії №5 Лю   03.03.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 03.02.2021 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   03.03.2021
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам закон   02.03.2021
Проєкт рішення "Про роботу КНП «Люботинська міська лікарня» Люботинської міської ради у 2020 році" с   02.03.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 05.03.2021 р. та 12.03.2021 р. з 10:00 - до 17:00 буде припинено под   01.03.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>