Інформація для населення | Актуальні питання | Щодо повідомлення про зміни та відповідальність громадян, які отримують житлову субсидію!
Щодо повідомлення про зміни та відповідальність громадян, які отримують житлову субсидію!

Щодо повідомлення про зміни та відповідальність громадян, які отримують житлову субсидію!

Громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів проінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про виникнення обставини, зокрема щодо:

зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств (у складі яких є внутрішньо переміщені особи; у складі яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих осіб менша, ніж кількість зареєстрованих осіб;  які орендують житлове приміщення для проживання і звертаються за житловою субсидією на оплату житлово-комунальних послуг);

зміни соціального статусу членів домогосподарства;

зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;

настання обставин, коли будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у визначених випадках) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень;

 

настання обставин, коли

У разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання подаються нові заява та декларація.

Наголошуємо, що коли громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про виникнення вищезазначених обставин протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення, за рішенням комісії надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється за поданням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

А після припинення субсидії у наведених випадках, житлову субсидію може бути призначено лише на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон після подання нових заяви та декларації за рішенням комісії.

Сума надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії, на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, який призначив житлову субсидію, повертається громадянином, а сума житлової субсидії, яка надавалася не у грошовій формі, повертається управителем, об’єднанням, виконавцем комунальних послуг шляхом зняття відповідних сум з особових рахунків отримувачів субсидії. У разі призначення житлової субсидії громадянину на наступний період структурний підрозділ з питань соціального захисту населення може утримувати суму надміру виплаченої житлової субсидії під час виплати щомісячних сум субсидій шляхом їх зменшення не більш як 20 відсотків.

У разі відмови громадянина добровільно повернути суму надміру перерахованої (виплаченої) житлової субсидії питання про її примусове стягнення вирішується органом, який призначив житлову субсидію, у судовому порядку.

Субсидія не призначається, якщо громадянин не повернув надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії за попередні періоди її одержання на вимогу структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або не сплачує суми до повернення, визначені відповідним структурним підрозділом з питань соціального захисту населення.

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру.

У разі виникнення питань щодо призначення (отримання) субсидії можна звернутися за телефоном: 741 16 06.

 

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

Переглядів: 205
Дата публікації: 11:06 03.04.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Розпорядження № 16 "Про скликання IV сесії Люботинської міської ради VIІI скликання" від 15.01.2021    15.01.2021
Соціально-економічне становище м. Люботина за січень–листопад 2020 року   15.01.2021
Проєкти рішень - земля   14.01.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Матросова 15.01.2021 року з 09.00-16.00 (орієнтовн   14.01.2021
Оголошується конкурс на посаду директора Люботинської гімназії № 5 Люботинської міської ради Харківс   14.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 р   13.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Генерального плану міста Люботин в межах Люботинської міської ради    13.01.2021
Проєкти рішень на січень 2021 року   13.01.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін у рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради від 11.12   13.01.2021
Соціально-економічне становище Харківської області за січень–листопад 2020 року   12.01.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>