Міська влада | Міська рада | Секретар Люботинської міської ради
Секретар Люботинської міської ради

Секретар міської ради - Гречко Володимир Іванович, 1962 року народження

м. Люботин, вул.  Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №31, 
тел./факс (057) 741-02-05

тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com

Прийом громадян (каб.№38):
Понеділок  13-00 – 16-00
П’ятниця 9-00 – 12-00

 

 

 

 

Додаток 1 
Затверджено  
розпорядження міського голови
від 23 лютого 2022 року № 40
 
ЗАГАЛЬНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
секретаря міської ради, першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючої справами виконавчого комітету
 
Секретар міської ради, кожен із заступників міського голови та керуюча справами виконкому:
 
1. Забезпечує виконання положень Конституції і законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, постанов Верховної Ради України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації та міського голови, реалізацію повноважень міської ради у відповідних напрямках діяльності, спрямовує, координує та контролює діяльність управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому, а також підприємств, установ і організацій міської територіальної громади щодо:
1.1. Реалізації програм діяльності Кабінету Міністрів України та відповідних заходів обласної державної адміністрації на їх виконання.
1.2. Формування та виконання міського бюджету.
1.3. Визначення пріоритетних напрямків розвитку економіки міської територіальної громади, розробки та реалізації галузевих, міжгалузевих та міських програм і угод стосовно економічного, соціального і культурного розвитку міської територіальної громади.
1.4. Здійснення контролю, аналізу й оцінки стану економічного та соціального розвитку міської територіальної громади у відповідних сферах. Сприяє створенню конкурентного середовища в економіці міської територіальної громади.
1.5. Координації діяльності управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської ради з питань оплати праці, реформування системи соціального захисту населення, розвитку підприємницької активності у виробничій та фінансовій сферах діяльності.
1.6. Організації роботи з додержання законодавства України, виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, голови Харківської обласної державної адміністрації, власних доручень.
1.7. Вивчення та розв’язання проблем державного регулювання ринкових відносин.
1.8. Організації роботи з додержання законодавства України, виконання заходів щодо посилення захисту прав споживачів.
1.9. Вирішення інших питань діяльності виконавчого комітету міської ради відповідно до розподілу обов'язків.
2. Вносить міському голові пропозиції з питань:
2.1. Що належать до компетенції виконавчих органів місцевого самоврядування.
2.2. Ініційованих міською радою, виконавчим комітетом, їх структурними підрозділами для розгляду.
3. Забезпечує взаємодію виконавчого комітету з обласною радою, обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування в процесі поточної діяльності виконкому.
4. Відповідає за підготовку матеріалів на засідання сесії міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, вживає заходів для остаточного врегулювання розбіжностей між розробниками проєктів документів, розглядає та візує доопрацьовані проєкти рішень, розпоряджень міського голови, забезпечує контроль і організовує їх виконання; безпосередньо розробляє проєкти нормативно-правових актів, проводить експертизу проектів таких актів.
5. Здійснює контроль у межах своєї компетенції за наданням відповідними структурними підрозділами міської ради якісних адміністративних послуг споживачам.
6. Бере участь у роботі міської ради та її постійних комісій, виконавчого комітету з питань, що належать до сфери його відання, а також у роботі відповідних відділів, управлінь, структурних підрозділів міської ради.
7. Згідно з чинним законодавством контролює у відповідних сферах здійснення виконавчими органами міської ради делегованих їм повноважень виконавчої влади.
8. Дає доручення управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам виконкому з делегованих повноважень.
9. Сприяє відродженню духовності, створенню позитивного морально-психологічного клімату в трудових колективах, злагоди і взаєморозуміння в громаді.
10. Сприяє роботі громадських організацій та об’єднань, відповідно до розподілу обов’язків.
11. Вносить міському голові пропозиції з кадрових питань.
12. Відповідно до розподілу обов'язків готує у встановленому порядку висновки і пропозиції міському голові щодо погодження, укладання або розірвання контрактів із керівниками комунальних підприємств, організацій та установ міської територіальної громади.
13. Відповідає згідно з розподілом обов'язків за кваліфіковане та своєчасне виконання підрозділами міської ради нормативних актів і доручень міського голови, інших обов'язків, що передбачені відповідними положеннями про управління, відділи, структурні підрозділи.
14. Координує в межах своєї компетенції діяльність підрозділів міської ради та виконавчого комітету.
15. Залучає до розробки окремих програм, згідно з напрямками роботи, інші структурні підрозділи міської ради та її виконавчого комітету, установи міської територіальної громади.
16. Спирається в своїй діяльності на структурні підрозділи міської ради та виконавчого комітету, відповідно до розподілу повноважень, взаємодіє у вирішенні питань з іншими заступниками міського голови, керуючою справами виконкому.
17. Здійснює керівництво відповідними дорадчими органами (комісіями, радами тощо).
18. Забезпечує виконання виборчого законодавства в частині сприяння виборчим комісіям у здійсненні ними своїх повноважень.
19. Розглядає звернення і листи підприємств, установ, організацій та громадян, запити, документи та інші матеріали, що надійшли в установленому порядку, повертає адресатам звернення, запити, документи, що надійшли з порушенням установленого порядку, контролює стан цієї роботи у підпорядкованих структурних підрозділах міської ради та виконавчого комітету. Веде особистий прийом громадян.
20. Вирішує інші питання, передбачені законодавством, виконує доручення міського голови.
 
Додаток 2
                                                             Затверджено  
                                                                                                    розпорядження міського голови
                                                                                                    від 23 лютого 2022 року № 40
  
2. Секретар міської ради – ГРЕЧКО Володимир Іванович
2.1. Здійснює повноваження міського голови у разі неможливості виконання ним своїх повноважень чи дострокового припинення повноважень міського голови.
2.2. Скликає сесії ради, у випадках, передбачених законодавством.
2.3. Веде засідання міської ради та підписує її рішення у випадках, передбачених чинним законодавством.
2.4. Організовує підготовку сесій міської ради, питань, що вносяться на розгляд ради.
2.5. Забезпечує своєчасне доведення рішень міської ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням.
2.6. За дорученням міського голови, координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.
2.7. Дає доручення постійним комісіям про спільний розгляд комісіями питань, які належать до відання кількох постійних комісій.
2.8. Дає доручення постійним комісіям вивчати діяльність підзвітних і підконтрольних міській раді та виконавчому комітету, а також з питань, віднесених до відання міської ради, підприємств, установ та організацій, їх філій і відділень, незалежно від форм власності, та їх посадових осіб, сприяє організації виконання їх рекомендацій.
2.9. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.
2.10. Проводить організаційну роботу з питань підготовки пленарних засідань міської ради та постійних депутатських комісій.
2.11. Забезпечує підготовку проєкту плану роботи міської ради, здійснює контроль за його виконанням.
2.12. Забезпечує інформування про діяльність ради.
2.13. Вирішує за дорученням міського голови або Люботинської міської ради інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її органів.
2.14. Спрямовує та контролює діяльність відділу забезпечення діяльності ради.
2.15. Координує діяльність постійних депутатських комісій.
 
Переглядів: 5481
Дата публікації: 08:53 22.02.2016
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>