Секретар міської ради - Гречко Володимир Іванович, 1962 року народження
м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №38,
телефон (057) 741-14-81, тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua
Прийом громадян (каб.№38):
Понеділок 13-00 – 16-00
П’ятниця 9-00 – 12-00
2. Секретар міської ради
2.1. Здійснює повноваження міського голови у разі неможливості виконання ним своїх повноважень чи дострокового припинення повноважень міського голови.
Скликає сесії ради, у випадках передбачених законодавством.
2.3. Веде засідання міської ради та підписує її рішення у випадках, передбачених чинним законодавством.
2.4. Організовує підготовку сесій міської ради, питань, що вносяться на розгляд ради.
2.5. Забезпечує своєчасне доведення рішень міської ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням.
2.6. За дорученням міського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.
2.7. Дає доручення постійним комісіям про спільний розгляд комісіями питань, які належать до відання кількох постійних комісій.
2.8. Дає доручення постійним комісіям вивчати діяльність підзвітних і підконтрольних міській раді та виконавчому комітету, а також з питань, віднесених до відання міської ради, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності, та їх посадових осіб, сприяє організації виконання їх рекомендацій.
2.9. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.
2.10. Проводить організаційну роботу з питань підготовки пленарних засідань міської ради та постійних депутатських комісій.
2.11. Забезпечує підготовку проекту плану роботи міської ради, здійснює контроль за його виконанням.
2.12. Забезпечує інформування про діяльність ради.
2.13. Вирішує за дорученням міського голови або Люботинської міської ради інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її органів.
2.14. Спрямовує та контролює діяльність відділу забезпечення діяльності ради.
2.15. Координує діяльність постійних депутатських комісій.