Міська влада | Міська рада | Секретар Люботинської міської ради
Секретар Люботинської міської ради

Секретар міської ради - Гречко Володимир Іванович, 1962 року народження

м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №38, 
телефон (057) 741-14-81, тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua

Прийом громадян (каб.№38):
Понеділок  13-00 – 16-00
П’ятниця 9-00 – 12-00

 
Округ №5
Додаток 2
                                                             Затверджено  
                                                                                                    розпорядження міського голови
                                                                                                    від 16 січня 2018 року № 21
   
РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ
між міським головою, секретарем міської ради,
заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
та керуючою справами виконкому

2. Секретар міської ради

2.1. Здійснює повноваження міського голови у разі неможливості виконання ним своїх повноважень чи дострокового припинення повноважень міського голови.

Скликає сесії ради, у випадках передбачених законодавством.

2.3. Веде засідання міської ради та підписує її рішення у випадках, передбачених чинним законодавством.

2.4. Організовує підготовку сесій міської ради, питань, що вносяться на розгляд ради.

2.5. Забезпечує своєчасне доведення рішень міської ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням.

2.6. За дорученням міського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.

2.7. Дає доручення постійним комісіям про спільний розгляд комісіями питань, які належать до відання кількох постійних комісій.

2.8. Дає доручення постійним комісіям вивчати діяльність підзвітних і підконтрольних міській раді та виконавчому комітету, а також з питань, віднесених до відання міської ради, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності, та їх посадових осіб, сприяє організації виконання їх рекомендацій.

2.9. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.

2.10. Проводить організаційну роботу з питань підготовки пленарних засідань міської ради та постійних депутатських комісій.

2.11. Забезпечує підготовку проекту плану роботи міської ради, здійснює контроль за його виконанням.

2.12. Забезпечує інформування про діяльність ради.

2.13. Вирішує за дорученням міського голови або Люботинської міської ради інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її органів.

 

2.14. Спрямовує та контролює діяльність відділу забезпечення діяльності ради.

2.15. Координує діяльність постійних депутатських комісій.

 

Переглядів: 2232
Дата публікації: 08:53 22.02.2016
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
IV сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 26.01.2021 р.   27.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Порядку видачі довідки про наявність у житловому приміщенні пічного   26.01.2021
Проєкти рішень виконкому на лютий   26.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Порядку денного ІV сесії Люботинської міської ради VІІІ скликання"   25.01.2021
У зв’язку з аварійно-відновлювальними роботами по вул. Шевченко, 29 25.01.2021 року з 9-20 до 17-00    25.01.2021
Розпорядження № 25 "Про скликання IV сесії Люботинської міської ради VIІI скликання" від 21.01.2021    22.01.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про зат   22.01.2021
Виконавчий комітет Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посад   22.01.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Ушакова, 8 22.01.2021 р. з 11.30 до 17.00 (орієнто   22.01.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків   22.01.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>