Офіційний сайт Люботинської
міської ради, виконавчого комітету
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
ІНФОРМАЦІЯ щодо вставлення нових тарифів на послуги водопостачання та водовідведення (ВККУ Люботинсь   14.12.2019
ІНФОРМАЦІЯ щодо вставлення нових тарифів на послуги водопостачання та водовідведення (ВККУ Люботинсь   14.12.2019
У зв’язку з відключенням електроенергії на водозабірних спорудах по вул. Рябінова 17.12.2019 року та   13.12.2019
В зв’язку з ремонтними роботами 16.12.19 з 9 – до 16 буде відключення електроенергії   13.12.2019
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   13.12.2019
ВККУ Люботинської міської ради повідомляє: у зв’язку з аварійно-відновлюваними роботами на централіз   13.12.2019
Проєкти рішень виконкому на січень   12.12.2019
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 10.12.2019 р.   12.12.2019
LХXVII (позачергова) сесії Люботинської міської ради VІІ скликання від 10.12.2019   12.12.2019
Розпорядження № 315 від 11.12.2019 року "Про скликання LXXVIII(позачергової) сесії Люботинської місь   12.12.2019
Посилання
  
Пошук
Міська влада | Міська рада | Секретар Люботинської міської ради
Секретар Люботинської міської ради

Секретар міської ради - Гречко Володимир Іванович, 1962 року народження

м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кабінет №38, 
телефон (057) 741-14-81, тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua

Прийом громадян (каб.№38):
Понеділок  13-00 – 16-00
П’ятниця 9-00 – 12-00

 
Округ №5
Додаток 2
                                                             Затверджено  
                                                                                                    розпорядження міського голови
                                                                                                    від 16 січня 2018 року № 21
   
РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ
між міським головою, секретарем міської ради,
заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
та керуючою справами виконкому

2. Секретар міської ради

2.1. Здійснює повноваження міського голови у разі неможливості виконання ним своїх повноважень чи дострокового припинення повноважень міського голови.

Скликає сесії ради, у випадках передбачених законодавством.

2.3. Веде засідання міської ради та підписує її рішення у випадках, передбачених чинним законодавством.

2.4. Організовує підготовку сесій міської ради, питань, що вносяться на розгляд ради.

2.5. Забезпечує своєчасне доведення рішень міської ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням.

2.6. За дорученням міського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.

2.7. Дає доручення постійним комісіям про спільний розгляд комісіями питань, які належать до відання кількох постійних комісій.

2.8. Дає доручення постійним комісіям вивчати діяльність підзвітних і підконтрольних міській раді та виконавчому комітету, а також з питань, віднесених до відання міської ради, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності, та їх посадових осіб, сприяє організації виконання їх рекомендацій.

2.9. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.

2.10. Проводить організаційну роботу з питань підготовки пленарних засідань міської ради та постійних депутатських комісій.

2.11. Забезпечує підготовку проекту плану роботи міської ради, здійснює контроль за його виконанням.

2.12. Забезпечує інформування про діяльність ради.

2.13. Вирішує за дорученням міського голови або Люботинської міської ради інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її органів.

 

2.14. Спрямовує та контролює діяльність відділу забезпечення діяльності ради.

2.15. Координує діяльність постійних депутатських комісій.

 

Переглядів: 893
Дата публікації: 08:53 22.02.2016
Версія для слабо- зорих