Міська влада | Заступники міського голови | Рубан Вячеслав Валерійович
Рубан Вячеслав Валерійович

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради  
Рубан Вячеслав Валерійович

м. Люботин, вул.  Слобожанська (Радянська), 26, кабінет № 30 
телефон (057) 741-24-34,
тел./факс (057)741-14-82, (057)741-07-90
e-mail: lubotin.miska.rada@gmail.com
Прийом громадян:
Понеділок 13-00 – 16-00
П’ятниця 9-00 – 12-00
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1 
Затверджено  
розпорядження міського голови
від 23 лютого 2022 року № 40
 
ЗАГАЛЬНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
секретаря міської ради, першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючої справами виконавчого комітету
 
Секретар міської ради, кожен із заступників міського голови та керуюча справами виконкому:
 
1. Забезпечує виконання положень Конституції і законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, постанов Верховної Ради України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації та міського голови, реалізацію повноважень міської ради у відповідних напрямках діяльності, спрямовує, координує та контролює діяльність управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому, а також підприємств, установ і організацій міської територіальної громади щодо:
1.1. Реалізації програм діяльності Кабінету Міністрів України та відповідних заходів обласної державної адміністрації на їх виконання.
1.2. Формування та виконання міського бюджету.
1.3. Визначення пріоритетних напрямків розвитку економіки міської територіальної громади, розробки та реалізації галузевих, міжгалузевих та міських програм і угод стосовно економічного, соціального і культурного розвитку міської територіальної громади.
1.4. Здійснення контролю, аналізу й оцінки стану економічного та соціального розвитку міської територіальної громади у відповідних сферах. Сприяє створенню конкурентного середовища в економіці міської територіальної громади.
1.5. Координації діяльності управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської ради з питань оплати праці, реформування системи соціального захисту населення, розвитку підприємницької активності у виробничій та фінансовій сферах діяльності.
1.6. Організації роботи з додержання законодавства України, виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, голови Харківської обласної державної адміністрації, власних доручень.
1.7. Вивчення та розв’язання проблем державного регулювання ринкових відносин.
1.8. Організації роботи з додержання законодавства України, виконання заходів щодо посилення захисту прав споживачів.
1.9. Вирішення інших питань діяльності виконавчого комітету міської ради відповідно до розподілу обов'язків.
2. Вносить міському голові пропозиції з питань:
2.1. Що належать до компетенції виконавчих органів місцевого самоврядування.
2.2. Ініційованих міською радою, виконавчим комітетом, їх структурними підрозділами для розгляду.
3. Забезпечує взаємодію виконавчого комітету з обласною радою, обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування в процесі поточної діяльності виконкому.
4. Відповідає за підготовку матеріалів на засідання сесії міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, вживає заходів для остаточного врегулювання розбіжностей між розробниками проєктів документів, розглядає та візує доопрацьовані проєкти рішень, розпоряджень міського голови, забезпечує контроль і організовує їх виконання; безпосередньо розробляє проєкти нормативно-правових актів, проводить експертизу проектів таких актів.
5. Здійснює контроль у межах своєї компетенції за наданням відповідними структурними підрозділами міської ради якісних адміністративних послуг споживачам.
6. Бере участь у роботі міської ради та її постійних комісій, виконавчого комітету з питань, що належать до сфери його відання, а також у роботі відповідних відділів, управлінь, структурних підрозділів міської ради.
7. Згідно з чинним законодавством контролює у відповідних сферах здійснення виконавчими органами міської ради делегованих їм повноважень виконавчої влади.
8. Дає доручення управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам виконкому з делегованих повноважень.
9. Сприяє відродженню духовності, створенню позитивного морально-психологічного клімату в трудових колективах, злагоди і взаєморозуміння в громаді.
10. Сприяє роботі громадських організацій та об’єднань, відповідно до розподілу обов’язків.
11. Вносить міському голові пропозиції з кадрових питань.
12. Відповідно до розподілу обов'язків готує у встановленому порядку висновки і пропозиції міському голові щодо погодження, укладання або розірвання контрактів із керівниками комунальних підприємств, організацій та установ міської територіальної громади.
13. Відповідає згідно з розподілом обов'язків за кваліфіковане та своєчасне виконання підрозділами міської ради нормативних актів і доручень міського голови, інших обов'язків, що передбачені відповідними положеннями про управління, відділи, структурні підрозділи.
14. Координує в межах своєї компетенції діяльність підрозділів міської ради та виконавчого комітету.
15. Залучає до розробки окремих програм, згідно з напрямками роботи, інші структурні підрозділи міської ради та її виконавчого комітету, установи міської територіальної громади.
16. Спирається в своїй діяльності на структурні підрозділи міської ради та виконавчого комітету, відповідно до розподілу повноважень, взаємодіє у вирішенні питань з іншими заступниками міського голови, керуючою справами виконкому.
17. Здійснює керівництво відповідними дорадчими органами (комісіями, радами тощо).
18. Забезпечує виконання виборчого законодавства в частині сприяння виборчим комісіям у здійсненні ними своїх повноважень.
19. Розглядає звернення і листи підприємств, установ, організацій та громадян, запити, документи та інші матеріали, що надійшли в установленому порядку, повертає адресатам звернення, запити, документи, що надійшли з порушенням установленого порядку, контролює стан цієї роботи у підпорядкованих структурних підрозділах міської ради та виконавчого комітету. Веде особистий прийом громадян.
20. Вирішує інші питання, передбачені законодавством, виконує доручення міського голови.
 
Додаток 2
                                                             Затверджено  
                                                                                                    розпорядження міського голови
                                                                                                    від 23 лютого 2022 року № 40
  
4. Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради – РУБАН Вячеслав Валерійович
Вирішує питання із:
4.1. Реалізації державної політики у сфері культури, розвитку духовного, естетичного і патріотичного виховання населення.
4.2. Фізичної культури й спорту, молодіжної політики, розвитку спортивної інфраструктури в міській територіальній громаді.
4.3. Створення умов для творчого розвитку особистості, її інтелектуального самовдосконалення.
4.4. Реалізації державної політики з питань сім’ї, жінок, їх соціального та правового захисту, запобігання насильству в сім’ї та торгівлі людьми, розвитку гендерної політики.
4.5. Роботи з дітьми, соціально-правового захисту неповнолітніх, запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніми, опіки і піклування.
4.6. Соціального розвитку території міської територіальної громади, здійснення заходів щодо соціального забезпечення та захисту незахищених верств населення.
4.7. Соціальної політики і реформування системи соціального захисту населення, трудових відносин, зайнятості населення, своєчасної виплати заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат.
4.8. Розроблення і забезпечення виконання програм поліпшення обслуговування соціально незахищених громадян, надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, організації виконання перспективних і поточних планів роботи з відповідних напрямків діяльності.
4.9. Організації роботи з надання населенню міської територіальної громади якісної, доступної та ефективної медичної допомоги; реалізації програм із охорони здоров’я.
4.10. Контролю за виконанням навчальними закладами міської територіальної громади державних вимог щодо змісту, рівня та обсягу освіти.
4.11. Розвитку освітнього потенціалу з урахуванням національно-культурних, соціально-економічних, демографічних та інших особливостей міської територіальної громади.
4.12. Реалізації державної політики щодо релігій і церкви.
4.13. Може підписувати документи, що надсилаються виконавчим комітетом підприємствам, установам, організаціям, громадянам. За дорученням міського голови може підписувати документи, що надсилаються до органів державної влади.
4.14. Спрямовує та контролює діяльність управлінь, відділів, структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, підприємств міської територіальної громади:
  • служби у справах дітей;
  • управління  соціального захисту населення;
  • відділу освіти;
  • міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;
  • відділу культури, молоді та  спорту; 
  • відділу місцевого економічного розвитку;
  • комунального закладу – міського центру фізичного здоров`я населення «Спорт  для  всіх»;
  • Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги»  Люботинської  міської ради Харківської області;
  • Комунального некомерційного підприємства «Люботинська міська лікарня» Люботинської  міської ради Харківської області.
4.15. Координує діяльність:
-  відділу з призначення та виплати  пенсій м. Люботин УПФУ в Харківському
    районі;
 - Люботинського міського центру зайнятості.
Переглядів: 6514
Дата публікації: 15:00 01.11.2017
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>