1.Складання номенклатури справ на 2018 рік.
2.Експертиза цінності документів.
3.Складання паспорту архіву установи, підприємства, організації.
4.Робота установ, організацій, підприємств міста у 2017 році та підготовка до роботи у 2018 році з упорядкування та передавання на державне зберігання документів НАФ.
У ході наради начальник міського архівного відділу виконавчого комітету Люботинської міської ради Репенко Ю.М. наголосила на необхідності та важливості проведення роботи з упорядкування та збереження архівних документів, які створюються в діяльності установи, підприємства чи організації. Нагадала про перегляд номенклатури справ на наступний рік та, за необхідності, погодження її з ЕПК Державного архіву Харківської області. Значну увагу приділила роз’ясненню механізму експертизи цінності документів, яка повинна проводитись в установі, організації на підприємстві. Розглянула питання щодо проведення щорічної паспортизації архівних підрозділів. Підвела підсумки поточного року роботи з упорядкування документів та передавання на державне зберігання до міського архівного відділу та звернула увагу відповідальних щодо подальшого планування роботи з даного питання на 2018 рік. Після закінчення наради всім бажаючим начальником міського архівного відділу було надано консультативну допомогу в індивідуальному порядку.