Мінцифри запускає сплату податків та подання декларацій у «Дії»
Мінцифри запускає сплату податків та подання декларацій у «Дії»

Мінцифри запускає сплату податків та подання декларацій у «Дії»

Проєкт було реалізовано Мінцифрою спільно з Державною податковою службою за підтримки програми EGAP

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/109308

 

Через застосунок «Дія» декларацію можна буде подати завдяки «Дія.Підпису» - кваліфікованому електронному підпису у смартфоні, який Мінцифри також презентувало на Diia Summit 2.0.

«Щоб подати декларацію або сплатити податки, людям доводилося довго розбиратися з даними, підключати платний сервіс чи наймати бухгалтера. Ми це змінюємо. Тепер через «Дію» можна сплатити податки, подати декларацію, подивитись доходи. Це заощадить час, кошти та сили підприємцям. Крім того, будуть пуш-сповіщення, щоб ви не пропустили дедлайн, не платили штрафні санкції і все подавали вчасно», - розповів Віцепрем’єр-міністр - Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

З 1 квітня ФОПи мають подавати декларацію за новою формою, де об'єднані декларація платника єдиного податку та звіт з єдиного соціального внеску. У Мінцифри спростили цей процес - залишили 4 питання. У новій об’єднаній формі з’явилися два нові обов'язкові поля для заповнення - email та мобільний номер телефону.

«Ми не зберігатимемо ці дані в застосунку, а лише заповнимо їх у декларацію. Також «Дія» автоматично підтягне інформацію з реєстрів - реєстраційні дані платника податків та граничні дати подання та сплати», - додає міністр. 

Важливо, що при заповненні декларації українці зможуть обирати: підключити інтеграцію з банком - сума доходів для розрахунку ЄП буде підтягуватись автоматично, або ж вказати її вручну. 

Крім того, в застосунку відбиватимуться реєстраційні дані ФОП, суми нарахованих та сплачених податків і зборів, наявність заборгованості чи ж переплати. А також українці отримуватимуть сповіщення, коли податкова прийме декларацію або ж якщо вона її відхилить і до неї потрібно внести виправлення. 

На порталі «Дія» будуть доступні ті самі послуги, що й у застосунку, а згодом також декларування доходів та сплата податків фізичних осіб-громадян. Зокрема, можна буде подати Декларацію про майновий стан і доходи. Крім того, пізніше на порталі можна буде сплатити ПДФО, військовий збір, податки на майно фізичних осіб - земельний, транспортний та податок на нерухомість. 

Також на порталі тепер можна буде отримати довідку про доходи. Потрібно лише обрати потрібний вам період - і в середньому за 10-15 хвилин можна отримати документ. 

«Одна з проблем у заповненні декларацій та сплаті податків - відсутність сповіщень про дедлайни. З «Дією» таких проблем не виникатиме. Для того, щоб ви не забували про граничні дати, ми надсилатимемо вам сповіщення в застосунку та email-нотифікації з порталу. У такий спосіб ви зможете все сплатити вчасно й уникнути штрафних санкцій за заборгованість», - пояснюють у міністерстві.

Проєкт було реалізовано Мінцифрою спільно з Державною податковою службою за підтримки програми EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа та Innovabridge.

Переглядів: 333
Дата публікації: 12:47 19.05.2021
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>