Програма медичних гарантій - 2021. Послуги для майбутніх мам
Програма медичних гарантій - 2021. Послуги для майбутніх мам

Програма медичних гарантій - 2021. Послуги для майбутніх мам

Жінки можуть обирати - у кого та де спостерігати неускладнену вагітність: у сімейного лікаря чи у гінеколога в жіночій консультації.

Окрім того, українки мають право на вибір гінеколога, який вестиме вагітність, та вибір пологового будинку, в якому народжувати. При цьому місце проживання чи прописки не має значення. Жодних благодійних внесків платити не потрібно, зазначають у Національній службі здоров’я України.
«Щоб забезпечити якісну і безпечну медичну допомогу матері і дитині, цього року ми виокремили окремий пакет медичних послуг «Ведення вагітності в амбулаторних умовах». Нам подано пропозиції від 710 надавачів медичних послуг, що хотіли б укласти договір за цим новим пакетом», - зазначають у НСЗУ.
Тариф на медичні послуги з ведення вагітності в амбулаторних умовах становить 720 гривень на місяць. Щоб його отримати, лікарня повинна відповідати вимогам і надати повний спектр послуг при нормальній та ускладненій вагітності. А також бути в змозі робити пренатальний скринінг - УЗД і біохімічні маркери.
До цього пакету входять, зокрема, такі безоплатні послуги:
- динамічне спостереження вагітності, що включає контроль за станом здоров’я вагітної, необхідні обстеження та консультації;
- організація та проведення диспансерного нагляду (взяття на облік, розроблення індивідуального плану ведення вагітності відповідно до групи ризику); 
- лабораторні та інструментальні дослідження згідно з галузевими стандартами, зокрема, УЗД, загальноклінічні та біохімічні лабораторні обстеження, спостереження чи лікування в амбулаторних умовах та в умовах денного стаціонару;
- профілактика ускладнень вагітності і післяпологового періоду тощо.
До гінеколога жінка може звернутися без направлення. Вона має право обрати заклад, де спостерігати вагітність. Незалежно від місця реєстрації чи фактичного проживання.
Лабораторні обстеження та інструментальні дослідження відповідно до потреб вагітної будуть  безоплатними, якщо заклад уклав відповідний договір з Національною службою здоров’я.
Якщо жінка потребує госпіталізації для збереження вагітності, то вона отримує таку допомогу також безоплатно - у межах пакету стаціонарної медичної допомоги. Для планової госпіталізації потрібне електронне направлення від лікаря, який спостерігає вагітну. Невідкладна медична допомога надається без направлення.
Медзаклад, який надає допомогу при пологах і надає неонатальну допомогу, отримуватиме підвищувальний коефіцієнт. За кожні пологи у такому закладі НСЗУ заплатить 10859 грн, додають у службі.
 
 
Переглядів: 296
Дата публікації: 15:39 31.03.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Розпорядження № 230 "Про скликання XV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 15 вересня   16.09.2021
В Центрі надання адміністративних послуг Люботинської міської ради працює шеринг документів через Ді   15.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №777 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №779 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Проєкти рішень на вересень 2021 року   14.09.2021
Інформація до фінансового плану за 1 півріччя 2021 року КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМ   14.09.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Підгірна 13.09.2021 року з 12.00 до 15.00 години (о   13.09.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водовідведення 13.09.2021 року 09   13.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>