Як отримати послуги з реєстрації транспорту?
Як отримати послуги з реєстрації транспорту?

Як отримати послуги з реєстрації транспорту?

Роз’яснення Мінцифри

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/106544

 

 

Міністерство цифрової трансформації України рекомендує отримати всю інформацію одразу на Гіді з держпослуг на порталі «Дія».

Для колісних транспортних засобів

Реєстрація, перереєстрація  

Для мототранспорту

Реєстрація, перереєстрація з видачею свідоцтва та номерних знаків  

Реєстрація, перереєстрація причепів вітчизняного виробництва та країн СНД  

Реєстрація, перереєстрація причепів іноземного виробництва  

Для тракторів, самохідних шасі, сільськогосподарської техніки та інших механізмів

Реєстрація 

Зняття з обліку  

Для великотоннажних та технологічних транспортних засобів

Реєстрація 

Тимчасова реєстрація  

Перереєстрація  

Зняття з обліку  

Для всіх транспортних засобів

Тимчасовий реєстраційний талон на транспорт за заявою власника  

Тимчасовий реєстраційний талон на транспорт особистого користування, тимчасово ввезений на митну територію України 

Свідоцтво про реєстрацію для виїзду за кордон 

Заміна номерного агрегату та переобладнання без заміни номерних знаків  

Висновок щодо можливості дублювання ідентифікаційних номерів  

Висновок щодо можливості нанесення спеціальних індивідуальних ідентифікаційних номерів  

Дозвіл на реалізацію складових частин транспортного засобу, що мають ідентифікаційні номери 

Перезакріплення індивідуального номерного знака 

Інформацію про те, як отримати інші держпослуги, можна знайти на Гіді з державних послуг.

Дізнатися, як користуватися Гідом, можна у Vlog на каналі «Дія».

Переглядів: 447
Дата публікації: 14:51 15.01.2021
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>