Харківський ОРВК постійно проводить відбір кандидатів на військову службу за контрактом
Харківський ОРВК постійно проводить відбір кандидатів на військову службу за контрактом

Харківський ОРВК постійно проводить відбір кандидатів на військову службу за контрактом

вимоги до кандидатів: • вік 18-60 років • відсутність судимостей та кримінальних злочинів • добрий стан здоров'я

Контрактна служба передбачає:
- грошове забезпечення від 7 000 до 13 000 грн для рядового складу
- грошове забезпечення постійно збільшується в залежності від вислуги років;
- щорічна відпустка від 30 до 45 днів та виплата оздоровчих коштів в розмірі місячного грошового забезпечення (близько 7000 ти. грн);
- отримання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем в розмірі місячного грошового забезпечення (близько 7000 ти. грн);
- безкоштовне отримання вищої освіти за рахунок Міністерства оборони України;
- п’ятиденний робочий тиждень. Робочий день з 08.00 до 17.00 год. з перервою на обід для військовослужбовців в пункті постійного місця дислокації;
- безкоштовне медичне обслуговування;
- безкоштовне забезпечення речовим майном;
- наявність за місцем проходження служби безкоштовного гуртожитку для неодружених;
- забезпеченість житлом за рахунок Міністерства оборони України;
- можливість виконання завдань у складі миротворчих контингентів. Можливість прийняття участі в навчаннях на території інших держав.
Загальний дохід за рік становить близько 100 тис. грн.
За більш детальною інформацією звертатися до Харківського військового комісаріату за адресою:
м. Харків, пр-кт Московський 96-а, тел. 732-41-16, 095-617-34-31, 097-29-20-590
Переглядів: 564
Дата публікації: 09:02 09.02.2017
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>