Пресвипуск до Дня працівників статистики
Пресвипуск до Дня працівників статистики

Пресвипуск до Дня працівників статистики

Щорічно 5 грудня в Україні відзначається професійне свято – День працівників статистики. Саме станом на цю дату в 2001 році був проведений Всеукраїнський перепис населення.

Статистика пронизує всі аспекти суспільного життя: задовольняє сучасні потреби суспільства в об’єктивній, достовірній та неупередженій статистичній інформації, є життєво важливим інструментом економічного і соціального розвитку держави та основою для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, проведення досліджень і відкритих обговорень.

Робота в органах державної статистики є не просто технічною, а й творчою, інтелектуальною, вимагає значних зусиль, високого професіоналізму і креативності. Сьогодні перед нами постають нові завдання, які завдяки високому рівню професійної компетенції, самовідданій та наполегливій праці фахівців статистики успішно вирішуються.

Діяльність Головного управління статистики у Харківській області забезпечують 320 працівників. Статус державного службовця мають 236 осіб, із них обіймають посади керівників 75 осіб, спеціалістів – 161 особа, що складає відповідно 32% та 68%. Питома вага жінок, які працюють на посадах державних службовців, становить 95% їх загальної кількості.

Вищу освіту ступеня магістра (спеціаліста) мають 228 осіб, або 97% від загальної кількості державних службовців. При цьому дві або більше вищі освіти мають 46 осіб (19%) та 1 працівник – науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук).

Стаж роботи в системі органів державної статистики до 1 року має 1% державних службовців, від 1 до 5 років – 9%, від 5 до 10 років – 14%. Переважна більшість державних службовців працює в системі більше 10 років – 76%, у тому числі більше 20 років – 41%. Кожен четвертий держслужбовець в Головному управлінні статистики – це молодь у віці до 35 років.

Щорічно за високі досягнення при виконанні завдань, покладених на органи державної статистики та з нагоди професійного свята, працівники нагороджуються Грамотами та Подяками Держстату і Головного управління статистики.

 

Шановні колеги! Щиро вітаємо вас з професійним святом – Днем працівників статистики. Ви віддані своїй професії, присвятили їй багато років життя. Дозвольте висловити вам щиру вдячність за вашу копітку, сумлінну працю, високий професіоналізм, принциповість і об'єктивність. Прийміть найкращі побажання здоров'я, успіхів, довголіття, щастя, добра, миру і благополуччя в родинах!

 

Заступник начальника

Головного управління статистики

у Харківській області          Марина ТУР

Переглядів: 215
Дата публікації: 15:19 04.12.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Підгірна 17.09.2021 року з 11.00 до 17.00 години (о   17.09.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   17.09.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    17.09.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 13.09.2021рок   17.09.2021
Розпорядження № 230 "Про скликання XV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 15 вересня   16.09.2021
В Центрі надання адміністративних послуг Люботинської міської ради працює шеринг документів через Ді   15.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №777 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №779 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>