Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картці.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картці.

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картці.

Межі цифрових можливостей українців розширяються все більше. 5 лютого Міністерство внутрішніх справ та Державна міграційна служба презентувала нову послугу – Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картці.

Отримавши таку ID-картку, людина стає власником захищеного носія, що відповідає українському та європейському законодавству. ID-картка з КЕП надає безумовні переваги у вигляді простоти та зручності у процесі використання електронних сервісів державних органів, отримування адміністративних та банківських послуг, ведення бізнесу тощо. Термін дії електронного підпису на ID-картці триває загалом протягом 10 років (кожні два роки треба продовжувати дію). Послуга є безкоштовною.

Отримати її можна так:

  • При оформленні ID-карти у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
  • нести КЕП на вже наявну ID-картку у будь-якому територіальному підрозділі ДМС.

Для користування електронним підписом потрібен картрідер або смартфон з NFC-рідерів – абсолютна більшість сучасних смартфонів їх має.

Чому ID-картка з КЕП є безпечною:

  • Таємні ключі електронного підпису зберігаються у спеціальному захищеному чіпі на ID-картці, що має висновок державної експертизи у галузі криптографічного захисту інформації;
  • Стороння особа не зможе скористатися підписом. Це можливо лише за умови, якщо до рук шахрая потрапить ID-картка та PIN код до таємного ключа.

Чому це важливо для нас:
Мінцифра активно працює над тим, щоб реалізувати у мобільному застосунку Дія можливість ідентифікуватися за допомогою ID-картки, а також за потреби підписувати необхідні документи. Наявність КЕПу значно розширить можливості українців під час використання мобільного додатку або Порталу електронних послуг.

Переглядів: 454
Дата публікації: 15:23 06.02.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
В зв’язку з ремонтними роботами 05.03.2021 р. та 12.03.2021 р. з 10:00 - до 17:00 буде припинено под   01.03.2021
Проєкт рішення "Про встановлення скоригованих тарифів на виробництво, постачання теплової енергії та   01.03.2021
Проєкти рішень на позачергову сесію   01.03.2021
Розпорядження № 60 від 26 лютого 2021 року "Про скликання VI (позачергової) сесії Люботинської міськ   26.02.2021
Ми продовжуємо пропагувати відмову від одноразових пластикових чи із вмістом пластику речей!   26.02.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водопостачання по вул. Тичинськог   26.02.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   26.02.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 22.02.2021 ро   26.02.2021
V сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 23.02.2021 р.   25.02.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 26.02.2021 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   25.02.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>