Водопровідно-каналізаційному комунальному управлінню Люботинської міської ради
Водопровідно-каналізаційному комунальному управлінню Люботинської міської ради

Водопровідно-каналізаційному комунальному управлінню Люботинської міської ради

терміново потрібні

слюсар аварійно-відновлюваних робіт бригади АВР водопостачання

заробітна плата: 6 000-7 000 грн/місяць

графік роботи: повний робочий день з 800 до 1700, 5-ти денний робочий тиждень, субота та неділя вихідні.

За більш детальною інформацією звертатись за адресою:

м. Люботин, вулиця Ушакова, 3а, телефон:7412705

 

 

 

  Адміністрація ВККУ Люботинської міської ради

 

Переглядів: 844
Дата публікації: 14:42 20.01.2020
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   05.03.2021
13 березня 2021 року о 09 год. 00 хв. за адресою:с-ще Санжари, вул.Благодатна, 1(біля трансформатора   05.03.2021
13 березня 2021 року о 10 год. 30 хв. за адресою: с-ще Санжари, вул. Майська, 33а (біля магазину ПП    05.03.2021
13 березня 2021 року о 13 год. 40 хв. за адресою: смт Манченки , вул. Культури, 2а (біля магазину ПП   05.03.2021
13 березня 2021 року о 15 год. 10 хв. за адресою: смт Манченки , вул.Пушкіна,6/11 (біля Манченківськ   05.03.2021
13 березня 2021 року о 12 год. 10 хв. за адресою: с-ще Травневе, (біля магазину ПП Скрипак) за ініці   05.03.2021
13 березня 2021 року о 17 год. 00 хв. за адресою: с-ще Ударне, вул. Шкільна,40 (біля Манченківського   05.03.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 01.03.2021 ро   05.03.2021
В зв’язку з ремонтними роботами буде припинено подачу електроенергії   05.03.2021
Увага! Відключення електропостачання 05, 09,11 та 12 березня 2021 р.   04.03.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>