Щодо призначення субсидій на новий строк.
Щодо призначення субсидій на новий строк.

Щодо призначення субсидій на новий строк.

З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діє оновлена програма житлових субсидій.

На основі змін, з травня буде здійснено перепризначення субсидій на наступний період та розраховано її розміри на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.

Повторно подавати документи на оформлення субсидії для оплати житлово-комунальних послуг необхідно буде лише тим, хто орендує житло та у кого відбулися зміни у складі сім’ї. Для решти субсидіантів перерахунок проведуть автоматично, без повторного звернення. 

На даний час в місті триває процес перепризначення субсидій на новий період – 4113 сім’ям, до складу зареєстрованих яких входить більше 11 тисяч осіб.

Якщо у платіжці на оплату комунальних послуг з травня не відображено субсидію, хвилюватися не варто. Управління соціального захисту населення через велику кількість субсидіантів не встигло опрацювати інформацію – доходи громадян за новий період, склад зареєстрованих осіб, перелік житлово-комунальних послуг і тарифи в місті, - яка необхідна для перепризначення субсидій на новий сезон. Субсидія обов’язково буде призначена заднім числом, а субсидіантам рекомендовано сплачувати обов’язковий платіж у такому ж розмірі, як у квітні.

Якщо раніше при розрахунку розміру субсидії бралися до уваги доходи за минулий календарний рік –  з січня до грудня минулого року, то згідно з новим Порядком, передбачено врахування доходів для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за чотири квартали, що  передують місяцю, що передує  місяцю,  з  якого  призначається  субсидія.

Тобто в процесі перепризначення субсидій на новий період – 2017-2018 рр – субсидіантам врахують їх доходи не за весь 2016-й рік, а за три квартали 2016 року і один квартал 2017 року (за період з квітня попереднього року по березень поточного року включно). Інформацію про доходи громадян управління соціального захисту населення самостійно отримує від фіскальної служби, через що часто виникають затримки в призначенні субсидій.

 

Наголошуємо, що Заяву і Декларацію про доходи заново треба подавати сім’ям, які:

- орендують помешкання;

- мають зміни у складі сім’ї;

- хочуть отримати субсидію на тверде паливо.

 

Протягом місяця отримувачі субсидії повинні повідомити управління соціального захисту населення про наступні зміни:

- складу зареєстрованих у житлі (хтось виписався або прописався);

- соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером тощо;

- про здійснення купівлі товарів або оплату послуг, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень, шляхом подання відповідних документів;

- набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки тощо.

 

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

Переглядів: 522
Дата публікації: 15:31 22.06.2017
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>