Тренінг «Регіональна програма розбудови енергоменеджменту у містах Харківської області»
Тренінг «Регіональна програма розбудови енергоменеджменту у містах Харківської області»

Тренінг «Регіональна програма розбудови енергоменеджменту у містах Харківської області»

Перший заступник міського голови Олег Іващенко та радник міського голови Вячеслав Рубан взяли участь у тренінгу «Регіональна програма розбудови енергоменеджменту у містах Харківської області», що впроваджується GIZ, та який проходив у рамках проекту «Розвиток соціальної інфраструктури у зв'язку із збільшенням кількості ВПО».

   Ключовим питанням тренінгу став розгляд інституційної спроможності міст у сфері розбудови сталої енергетичної інфраструктури на засадах енергоефективності та проектів «чистої енергії», яка спрямована на  покращення умов життя та сприяння сталому економічному розвитку міст.
  Експертами семінару-тренінгу були представники Управління впровадження та моніторингу пріоритетних проектів будівництва Мінрегіону,  Департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради, Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради, Управління енергетичного менеджменту та сервісу КП «КиївЕСКО»,  які познайомили учасників семінару із особливостями підготовки пакету документів із впровадження систем енергоменеджменту в органах місцевого самоврядування та механізмами співпраці з міжнародними донорськими організаціями і проектами технічної допомоги.
Альбом: Тренінг «Регіональна програма розбудови енергоменеджменту у містах Харківської області»
Альбом: Тренінг «Регіональна програма розбудови енергоменеджменту у містах Харківської області»
Переглядів: 621
Дата публікації: 16:37 11.05.2017
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>