Оголошення ВККУ
Оголошення ВККУ

Оголошення ВККУ

Увага! Відключення водопостачання

Шановні абоненти ВККУ Люботинської міської ради!

 

У зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт на централізованій мережі водопостачання по вул. Лобановського 15.05.2019 року з 10-10до 12-00 (орієнтовно) припинена подача питної води по вул. Лобановського,  вул. Різдвяна, вул. Дуншівська, вул. Рябінова, вул. Челюскіна, вул. Лермонтова, вул. Попова, вул. Караванська, вул. Миру, вул. Духовська, вул. Ватутіна, вул. Федорова, вул. Вільна, вул. Крива та ін. прилеглі вулиці та провулки.

                 

Просимо вибачення за технічні незручності.

 

 

  Адміністрація ВККУ Люботинської міської ради

Переглядів: 163
Дата публікації: 10:38 15.05.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
IV сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 26.01.2021 р.   27.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Порядку видачі довідки про наявність у житловому приміщенні пічного   26.01.2021
Проєкти рішень виконкому на лютий   26.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Порядку денного ІV сесії Люботинської міської ради VІІІ скликання"   25.01.2021
У зв’язку з аварійно-відновлювальними роботами по вул. Шевченко, 29 25.01.2021 року з 9-20 до 17-00    25.01.2021
Розпорядження № 25 "Про скликання IV сесії Люботинської міської ради VIІI скликання" від 21.01.2021    22.01.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про зат   22.01.2021
Виконавчий комітет Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посад   22.01.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Ушакова, 8 22.01.2021 р. з 11.30 до 17.00 (орієнто   22.01.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків   22.01.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>