Виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня
 Виплата  щорічної разової грошової допомоги  до 5 травня

Виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня

Уряд прийняв постанову “Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”.

Ухваленим документом встановлюються розміри та порядок виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, та особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, а також жертвам нацистських переслідувань.

Отже, згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2019 році  передбачено у таких розмірах:

1) особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

I групи – 3 850 гривень;

II групи – 3 400 гривень;

III групи – 2 950 гривень;

2) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків, – 1 295 гривень;

3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, 3 850 гривень;

4) членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 840 гривень;

5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 530 гривень.

                                                                                                                                                          Відділ пільг та соціальних гарантій  

                                                                                                                                    УСЗН  Люботинської міської ради.

Переглядів: 174
Дата публікації: 10:46 05.04.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Нові та оновлені сторінки
Про відмову у розгляді заяви   27.09.2020
Спеціальні рахунки Люботинської міської територіальної виборчої комісії для внесення грошової застав   26.09.2020
Адреса, графік роботи Люботинської міської територіальної виборчої комісії   26.09.2020
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   25.09.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 21.09.2020 року по 25.09.2020 року з обслуговув   25.09.2020
Розпорядження № 196 "Про скликання XCII (позачергової) сесії Люботинської міської ради VII скликання   24.09.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджет мі   24.09.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 25.09.2020 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   24.09.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Громова буде відключення водопостачання з 09.00-17.   24.09.2020
В зв’язку з ремонтними роботами 28.09.2020 р. з 09:00 - до 17:00 буде припинено подачу електроенергі   23.09.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>