Виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня
 Виплата  щорічної разової грошової допомоги  до 5 травня

Виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня

Уряд прийняв постанову “Деякі питання виплати у 2019 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”.

Ухваленим документом встановлюються розміри та порядок виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, та особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, а також жертвам нацистських переслідувань.

Отже, згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2019 році  передбачено у таких розмірах:

1) особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

I групи – 3 850 гривень;

II групи – 3 400 гривень;

III групи – 2 950 гривень;

2) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків, – 1 295 гривень;

3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, 3 850 гривень;

4) членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 840 гривень;

5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 530 гривень.

                                                                                                                                                          Відділ пільг та соціальних гарантій  

                                                                                                                                    УСЗН  Люботинської міської ради.

Переглядів: 208
Дата публікації: 10:46 05.04.2019
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
IV сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 26.01.2021 р.   27.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Порядку видачі довідки про наявність у житловому приміщенні пічного   26.01.2021
Проєкти рішень виконкому на лютий   26.01.2021
Проєкт рішення "Про затвердження Порядку денного ІV сесії Люботинської міської ради VІІІ скликання"   25.01.2021
У зв’язку з аварійно-відновлювальними роботами по вул. Шевченко, 29 25.01.2021 року з 9-20 до 17-00    25.01.2021
Розпорядження № 25 "Про скликання IV сесії Люботинської міської ради VIІI скликання" від 21.01.2021    22.01.2021
Повідомлення про оприлюднення проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про зат   22.01.2021
Виконавчий комітет Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посад   22.01.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по пров. Ушакова, 8 22.01.2021 р. з 11.30 до 17.00 (орієнто   22.01.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків   22.01.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>