Звіт КЖПЕР
Звіт КЖПЕР

Звіт КЖПЕР

Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 03.09.2018 року по 07.09.2018 року з обслуговування житлових будинків:

1.Вивезено побутове сміття: вул. Гвардії генерала Гавенка Л.А.,2, вул. Гвардії генерала Гавенка Л.А.,10а, вул. Гвардії генерала Гавенка Л.А.,49, вул. Світла,7, вул. Світла,11, вул. Світла,14,вул. Дмитрівська, 51, вул. Дмитрівська, 53, вул. Вільна,18/24,Шевченківський м-в.- (по договору  з  ВУКГ ЛМР ХО).
 
2.Проведення обстеження житлового будинку за адресою вул. Локомотивна,1Д(1,2,3під.) з приводу виконання ремонтних робіт покрівлі,оголовків,під’їздів на звернення мешканців.
 
3.Проведено обстеження внутрішньо будинкової мережі водовідведення підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Локомотивна,1Е(2під.) на звернення мешканців.
 
4.Виконано поточний ремонт оголовків житлового будинку по вул. Локомотивна,1Е (2- шт.).
5.Виконано роботи з прочистки вентиляційних каналів по житловому будинку вул. Локомотивна,1Е(1,2,3під.) на звернення мешканців. 
6.Проведено  дератизаційні роботи по підвальному приміщенню житлового будинку по вул. Гвардії генерала Гавенка Л.А.,49.
 
7. Проводиться робота з боржниками за послуги з утримання житлових будинків з врученням повідомлень-попереджень.
 
8.Виконано  поточні  роботи  по  заявкам  мешканців:
   - виконано   заміну  ламп  та ремонт світильників по  житловому  будинку:  вул. Гвардії генерала  Гавенка Л.А.,49 (1під.,2під.,3під.),вул. Ціолковського,11(1під.), вул.Локомотивна,1Е (2під.-2,3пов.);
 
 
 
Начальник Люботинського КЖРЕП ЛМРХО                                                                         П.О.Ткаченко
Переглядів: 504
Дата публікації: 12:38 07.09.2018
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>