Конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи органу місцевого самоврядування начальника відділу з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою з 11.01.2018 р.
Виконавчий комітет Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи органу місцевого самоврядування з 11.01.2018 року:
- начальника відділу з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою.
Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше трьох років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь у конкурсі
- особова картка (форма П-2 ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4x6
- копія документа про освіту
- копія паспорта
- електронна декларація про доходи за 2017 рік.
Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад звертатися у виконавчий комітет Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел.741-34-18. (відділ з питань кадрової роботи, нагород та ОП).
Термін подання документів: 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.
Переглядів: 689
Всього переглядів вкладених ресурсів: 689