Міська влада | Міська рада | Сесії Люботинської міської ради (відеозйомка) | 2017 рік | XLIІ сесія Люботинської міської ради від 27.12.2017
XLIІ сесія Люботинської міської ради від 27.12.2017

Камера 1 (1 частина)    -   https://www.youtube.com/watch?v=QOmyZoNMD1A&feature=youtu.be

Камера 1 (2 частина)    -  https://www.youtube.com/watch?v=rhfZrcHVeLM&feature=youtu.be

 

Камера 2 (1 частина)   - https://www.youtube.com/watch?v=j1ucvm77rPs&feature=youtu.be

Камера 2 (2 частина)   - https://www.youtube.com/watch?v=b5Lyvn4L-c0&feature=youtu.be

 

 

 

У зв’язку з відключенням електроенергії у будівлі міської ради 27.12.2017р. відеозапис 42 сесії з 12 год. 12хв. до 12 год. 17 хв. відсутній. 

Переглядів: 284
Всього переглядів вкладених ресурсів: 284
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт по вул. Каманіна, 3 28.10.2020 року з 08.00 до 17.00 години    27.10.2020
Проєкт рішення "Про розгляд проекту Комплексної програми соціального захисту населення м. Люботина н   27.10.2020
Увага! Відключення електропостачання 02, 06, 09 листопада   27.10.2020
Засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду директора Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступен   26.10.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Гвардії-генерала Гавенко Л.А та по вул. Шевченко 26   26.10.2020
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з 19.10.2020 року по 23.10.2020 року з обслуговув   23.10.2020
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Гвардії-генерала Гавенко Л.А та по вул. Шевченко 23   23.10.2020
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 17 грудня 2019 року №569 «Про міський бюджетміс   22.10.2020
У зв`язку з тим що, 21.10.2020 р. вийшов з ладу насосний агрегат глибинної свердловини на водозабірн   22.10.2020
Фінансовий звіт   21.10.2020
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>