Рішення виконавчого комітету

04 жовтня 2022 року

162

04.10.2022

Про надання дозволу на кронування дерев по вул. Злагоди, 90 та по вул. Шевченка, 132-136    Дата публікації: 07.10.2022р.


165

04.10.2022

Про надання дозволу на вчинення правочину щодо нерухомого майна, право користування яким має дитина    Дата публікації: 07.10.2022р.


166

04.10.2022

Про надання дозволу на вчинення правочину щодо нерухомого майна, право користування яким має дитина    Дата публікації: 07.10.2022р.


168

04.10.2022

Про затвердження плану заходів щодо складання проєкту бюджету Люботинської міської територіальної громади на 2023 рік та організації роботи з підготовки річної звітності про виконання бюджету за 2022 рік    Дата публікації: 07.10.2022р.


Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
19.04.2024
20.04.2024
21.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>