Розпорядження міського голови

28 травня 2019 року

131

28.05.2019

Про надання дозволів на розміщення пересувних тимчасових споруд за адресою: м.Люботин, вул.Шевченка,94    Дата публікації: 29.05.2019р.


132

28.05.2019

Про проведення моніторингу щодо виявлення фактів самочинного будівництва або експлуатації самовільно побудованих об'єктів, розташованих на території Люботинської міської ради    Дата публікації: 29.05.2019р.


133

28.05.2019

Про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців у вихідні дні 01,02,08,09,15,16,22,23,29, 30 червня та 06,07,13,14,20,21 липня 2019 року    Дата публікації: 29.05.2019р.


134

28.05.2019

Про створення комісії по з'ясуванню фактів, викладених у зверненні гр.Склярової Г.    Дата публікації: 29.05.2019р.


Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
23.04.2024
24.04.2024
25.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>