Подати Декларацію для отримання податкової знижки можна не відвідуючи податкову, скориставшись сервісом Електронний кабінет
Подати Декларацію для отримання податкової знижки можна не відвідуючи податкову, скориставшись сервісом Електронний кабінет

Подати Декларацію для отримання податкової знижки можна не відвідуючи податкову, скориставшись сервісом Електронний кабінет

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що декларацію про майновий стан і доходи, з метою отримання податкової знижки, можна подати через Електронний кабінет.

Особи, які мають особистий ключ кваліфікованого електронного підпису можуть скористатись сервісом «Податкова декларація про майновий стан і доходи». Цей сервіс дозволяє сформувати декларацію з частковим заповненням на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та відомостей щодо об'єктів нерухомого (рухомого) майна.
Для початку використання сервісу необхідно здійснити запит на отримання відомостей з Державного реєстру. Цей запит знаходиться у розділі «Заяви. Запити для отримання інформації» форма запиту F 1301802.
Після отримання відповіді від ДПС, про що можливо дізнатися скориставшись розділом «вхідні/вихідні документи», слід використати режим «Податкова декларація про майновий стан і доходи».
Майте на увазі, що отримання відомостей з Державного реєстру потребує деякий час (декілька хвилин) і автоматичне часткове заповнення декларації здійснюється лише після отримання відповіді з Державного реєстру.
Для завантаження даних з Державного реєстру та наявних відомостей щодо об'єктів нерухомого (рухомого) майна до декларації слід застосувати режим «Заповнити на основі даних ДПС». При цьому платникам податків слід враховувати те, що наявна інформація може бути не повною, оскільки формується на підставі даних Державного реєстру та не враховує дані щодо отриманих платником податків доходів від інших фізичних осіб та іноземних доходів.
Після перевірки алгоритму заповнення декларації шляхом застосування режиму «перевірити», платник податків повинен зберегти декларацію (режим «зберегти»), підписати (режим «підписати») та надіслати до контролюючого органу.
Також зазначений сервіс надає можливість направити податкову декларацію до контролюючого органу з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим «Документ довільної форми». Слід зазначити, що завантаження документів у довільній формі (копій первинних документів) здійснюється єдиним файлом типу РDF або РNG або JPG.
 
Переглядів: 162
Дата публікації: 08:06 21.03.2023
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
20.04.2024
21.04.2024
22.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>