До уваги громади!
До уваги громади!

До уваги громади!

Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами на території Люботинської міської територіальної громади

   

До уваги громади!

 

У зв’язку з прийняттям рішення XXVIII сесії Люботинської міської ради VIII скликання від 08.11.2022 р. №212 «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами на території Люботинської міської територіальної громади» публікується оновлена форма типового індивідуального договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами.

 

Даний публічний договір набирає чинності через 30 днів з моменту оприлюднення.

Приєднані документи:

Договір (Додаток 2)
Переглядів: 632
Дата публікації: 08:17 18.11.2022
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
18.04.2024
19.04.2024
20.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>