ТОВ “ГК “Нафтогаз України” інформує
ТОВ “ГК “Нафтогаз України” інформує

ТОВ “ГК “Нафтогаз України” інформує

Починаючи з 1 травня 2022 року, понад 10 млн українських домогосподарств, що були побутовими споживачами газу 23 регіональних газопостачальних компаній, опинилися в ситуації, коли їхні постачальники не могли виконувати свою функцію.

  Для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану Товариство як «постачальник останньої надії» (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 917-р) забезпечило постачання газу побутовим споживачам Харківської області. Надалі на підставі відповідних рішень Міністерства енергетики України та Оператора газотранспортної системи України (далі — ОГТСУ) для захисту інтересів споживачів їх було включено до реєстру споживачів Товариства на умовах річного тарифного плану «Фіксований» з однією з найвигідніших цін на ринку - 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Усю додаткову інформацію можна отримати на сайті gas.ua.
 
Відповіді на найбільш актуальні питання, що постали у зв’язку з цією ситуацією:
 
1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.
 
2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
 
3. Якою буде вартість газу?
Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
 
4. З якої дати слід оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
 
5. Що робити з переплатою за спожитий газ?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:
- написати заяву на повернення переплати;
- додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
- надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
 
6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки. Перший — від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.
 
Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на client@gas.ua.
 
7. Чи зберігся мій номер особового рахунку?
Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи.
 
Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:
- на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
- у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- на квитанції, яку доставить Укрпошта;
- у контакт-центрі Товариства.
 
8. Як оплатити послуги спожитого газу?
Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
- в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
- у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- через сайти та мобільні застосунки банків;
- за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто:
- через платіжні термінали самообслуговування;
- у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».
 
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства: +38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.
Переглядів: 486
Дата публікації: 10:02 18.07.2022
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
20.04.2024
21.04.2024
22.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>