Інформація щодо отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
Інформація  щодо отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

Інформація щодо отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

Компенсація здійснюється за умови відсутності заборгованості власника жилого приміщення за житлово-комунальні послуги.

Інформуємо громадян

щодо отримання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

 

Відповідно до ПОРЯДКУ компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 2022 року № 333, компенсація надається фізичним особам - громадянам України віком від 18 років, які є власниками жилих приміщень приватного житлового фонду (далі –  власники жилих приміщень) і безоплатно розміщували в цих приміщеннях внутрішньо переміщених осіб, для покриття понесених власниками жилих приміщень витрат, пов'язаних із таким розміщенням (далі – компенсація).

Особа, яка має намір безоплатно розмістити у власному житловому будинку (квартирі) внутрішньо переміщених осіб, повідомляє виконавчий комітет Люботинської міської ради у довільній формі.

У разі розміщення внутрішньо переміщених осіб, власник житла,не пізніше наступного дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб, обов’язково звертається із заявою (додаток 1) до Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, місто Люботин, провулок Ушакова,1Б (тел. 057-741-32-69 та 096-566-04-12), де зазначає відомості про дату поселення, дані людей та адресу жилого приміщення, до якої одноразово додаються копії документів, що посвідчують особу розміщених осіб, копії реєстраційного номеру облікової картки платника податків та копії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб. Також до заяви додаються копія документа, що посвідчує особу власника житлового будинку (квартири), копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків власника та копія документа, що посвідчує право власності на житловий будинок (квартиру).

Власник жилого приміщення зобов’язаний у день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості подати заяву з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у жилому приміщенні.

Щомісяця, до 5 числа включно, власник обов’язково подає заяву (додаток 1) до Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради.

До заяви одноразово додається копія довідки з банківськими реквізитами власника житлового будинку (квартири).

Наголошуємо, що для отримання компенсації необхідно обов’язково подати заяву при заселенні ВПО і щомісяця подавати заяву на виплату.

Компенсація здійснюється за умови відсутності заборгованості власника жилого приміщення за житлово-комунальні послуги.

Протягом строку розгляду заяви уповноважені особи виконавчого комітету Люботинської міської ради проводять перевірку (верифікацію) наведених у заяві власником жилого приміщення відомостей із відвідуванням (у разі потреби) місця розміщення внутрішньо переміщених осіб, зокрема, з метою перевірки факту такого розміщення, його безоплатності, кількості розміщених осіб та умов їх проживання, документів, що встановлюють особу (паспорта громадянина України або свідоцтва про народження внутрішньо переміщеної особи, зокрема електронних документів).

Підставами для відмови у виплаті компенсації є встановлення невідповідності осіб, кількості розміщених осіб, кількості людино-днів даним, зазначеним у заяві.

 

Приєднані документи:

заява
Переглядів: 648
Дата публікації: 10:40 24.05.2022
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>