Міндовкілля презентувало нові цифрові сервіси для громадян та бізнесу
Міндовкілля презентувало нові цифрові сервіси для громадян та бізнесу

Міндовкілля презентувало нові цифрові сервіси для громадян та бізнесу

В. о. Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Руслан Стрілець презентував три нових цифрових сервіси, які вже працюють на веб-порталі ЕкоСистема у режимах «peopleless» та «paperless».

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/news/mindovkillya-prezentuvalo-novi-cifrovi-servisi-dlya-gromadyan-ta-biznesu

 

ЕкоСистема створена як єдина загальнонаціональна платформа для взаємодії держави, громадськості та бізнесу у природоохоронній сфері.

Нові сервіси на ЕкоСистемі:

1. Декларація про відходи у режимі «peopleless» та «paperless»

«Перший сервіс електронного подання декларацій про відходи був запущений ще у 2015 році. Однак власне реєстрація декларації проводилася посадовими особами «у ручному режимі». Сьогодні ми робимо цю процедуру повністю автоматизованою. Це фактично перша послуга у сфері захисту довкілля, яка надаватиметься взагалі без участі чиновників», - відзначив Руслан Стрілець.

Раніше, подаючи онлайн декларацію, підприємство чекало на її реєстрацію 5 днів, а могло ще й отримати відмову через допущені помилки. Сьогодні допустити помилку неможливо. Система одразу перевіряє дані. А після внесення всієї необхідної інформації автоматично реєструє документ.

За словами Руслана Стрільця, таким чином Міністерство прагне змінити відношення бізнесу до дозвільної системи. Щоб підприємцям не доводилося бігати та витрачати час на отримання документів. А алгоритм звітування перед державою був досить зручний і простий.

2. Електронний реєстр висновків на транскордонне перевезення відходів, що включені до Зеленого переліку

Україна видає такий Висновок при ввезенні/вивезенні через кордон відходів, які є безпечними для людей та довкілля. Це товари та речовини, які вже були у вжитку (одяг секонд-хенд, макулатура, б/у шини для автомобілів тощо).

«Недобросовісним суб’єктам господарювання зручно подати паперові документи, отримати відмову, а потім підробити висновок і з ними приїхати на митницю. Для того, щоб вирішити цю проблему, ми хочемо зробити послугу повністю «paperless». Щоб підприємства більше не отримували папірців, а лише запис в електронному реєстрі. Співробітники митниці зможуть згенерувати з реєстру QR-код із усією необхідною інформацією та прийняти рішення пропускати через кордон відходи, чи ні», - розповів в.о. Міністра.

3. QR-витяг з реєстрів екологічної інформації

Щодня до Міндовкілля та облдержадміністрацій надходить близько 300 звернень від громадян, організацій та фахових спеціалістів щодо отримання тієї чи іншої інформації. За рік це приблизно 75 тис. звернень.

Для громадян кожен запит це:

- від 5 до 30 днів очікування на відповідь + час на доставку поштою,

- сплата за додатковий обсяг копій документів (більше 10 сторінок),

- відмова при допущенні технічних помилок – невірна назва, неправильний код тощо.

«Сьогодні ми відходимо від цієї практики. Людина може зайти на ЕкоСистему та самостійно у 2 кліки згенерувати QR-витяг з 7 реєстрів екологічної інформації. Миттєво та абсолютно безкоштовно. За лічені секунди кожен українець зможе отримати інформацію: чи є у підприємства дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; про сплату екологічного податку; про наявність дозволів на спеціальне водокористування; чи перевірялося підприємство Держекоінспекцією та які результати перевірки тощо», - повідомив Руслан Стрілець.

Онлайн-послуги стануть у нагоді кожному українцю для громадського контролю за діяльністю підприємств-забруднювачів довкілля; компаніям, діяльність яких пов’язана з утворенням відходів; підприємцям, які перевозять через кордон України вживані товари (згідно з чинним законодавством вони вважаються відходами, включеними до “Зеленого переліку відходів”).

“Ми можемо впевнено говорити про те, що саме цього року розпочалася активна цифровізація української екологічної сфери. Ми раді, що такі терміни, як “paperless” та “peopleless” зараз використовує не лише Міністерство цифрової трансформації, а й колеги з Міндовкілля. Ключова місія Мінцифри – побудувати максимально комфортну державу, зокрема шляхом переведення екопослуг в онлайн. Адже українці та представники бізнесу мають отримувати послуги в доступний і зручний спосіб”, - відзначив перший заступник Міністра цифрової трансформації України Олексій Вискуб.

У презентації також взяли участь Данило Молчанов, керівник проекту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS", Олексій Дорогань, виконавчий директор Офісу ефективного регулювання BRDO, Світлана Берзіна, Голова Громадської ради при Міністерстві захисту довкілля та природних ресурсів України і президент ГО “Жива планета” та Єгор Стефанович, голова Громадської ради при Міністерстві цифрової трансформації України.

Нагадаємо, “ЕкоСистема” – це національна платформа, де зібрані всі адміністративні екопослуги для бізнесу та вся екологічна інформація для громадян.

Презентований Міністерством у травні 2021 року веб-портал постійно поповнюється новим функціоналом, зокрема тут вже доступні 9 онлайн сервісів, 90 відкритих “зелених” реєстрів”, можливість згенерувати QR-витяг із 7 реєстрів з офіційними даними, 3 інтегровані інформаційні ресурси (Державний кадастр територій та об’єктів природно-заповідного фонду, веб-сайт https://wownature.in.ua та Національний реєстр викидів та перенесення забруднювачів) тощо.

Переглядів: 114
Дата публікації: 11:08 23.12.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
30.06.2022
день - 09-00 -- Загальнонаціональна хвилина мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України 09-00 -- Загальнонаціональна хвилина мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України
Згідно з указом Президента Володимира Зеленського №143/2022, хвилина мовчання проводитиметься щодня о 9:00
"З метою вшанування світлої пам'яті, громадянської відваги і самовідданості, сили духу, стійкості та героїчного подвигу воїнів, полеглих під час виконання бойових завдань із захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України, мирних громадян, які загинули унаслідок збройної агресії російської федерації проти України, постановляю: започаткувати проведення щоденно о 9 годині 00 хвилин загальнонаціональної хвилини мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, яку оголошувати у всіх засобах масової інформації незалежно від форми власності"
Організатор:Виконавчий комітет Люботинської міської ради Час проведення:01.06.2022 (протягом дня) Місце проведення:Не визначено!

Докладніше
Інформація для населення
ГРАФІК РУХУ АВТОБУСІВ ПО М. ЛЮБОТИНУ (з 16.06.2022 р.)Телефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2022 рік)Соціальні послуги, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради Харківської областіЗахист прав споживачівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаГрафік вивезення ТПВ та перелік вулиць по кварталам (станом на 01 липня 2021 року)Квитанція на оплату за вивезення ТПВВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?Як не стати жертвою злочинів
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водопостачання по вул. Курортна,    27.06.2022
КВИТАНЦІЯ НА ОПЛАТУ ЗА ВИВІЗ ТПВ   24.06.2022
Квитанція на оплату за вивезення ТПВ   24.06.2022
Квитанція на оплату за вивезення ТПВ   24.06.2022
У зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт на централізованій мережі водопостачання по вул. Мо   23.06.2022
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт на водозаборі по вул. Рябінова, 7а 23.06.2022 року з 10-00 д   23.06.2022
Проєкт рішення "Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, __________________   16.06.2022
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за I квартал 2022 р   15.06.2022
Проєкт рішення "Про укладання тимчасового договору на перевезення пасажирів автобусними маршрутами з   15.06.2022
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 23 грудня 2021 року № 1106 «Про бюджет Люботинс   15.06.2022
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Інформація для населенняГРАФІК РУХУ АВТОБУСІВ ПО М. ЛЮБОТИНУ (з 16.06.2022 р.)Телефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2022 рік)Соціальні послуги, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради Харківської областіЗахист прав споживачівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаГрафік вивезення ТПВ та перелік вулиць по кварталам (станом на 01 липня 2021 року)Квитанція на оплату за вивезення ТПВВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?Як не стати жертвою злочинів
Люботинська міська рада Харківської області >>>