КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» інформує
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» інформує

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» інформує

«День відкритих дверей до Дня святого Миколая в КНП ХОР «ОЦСК» відбудеться 18 грудня 2021 року з 08:00 до 13:00.

   КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» (далі – КНП ХОР «ОЦСК») — єдина установа в Харківській області, яка займається питаннями організації, заготівлі, тестування донорської крові та її компонентів з метою забезпечення в достатній кількості, на безоплатній основі компонентами донорської крові закладів охорони здоров’я м. Харкова та Харківської області.

   Згідно аналізу роботи нашого Центру за останні 10 років потреба у донорській крові та її компонентах складає до 35,0 тисяч донацій крові на рік. Через загальнонаціональний карантин, викликаний Covid-19, кількість донорів значно зменшилася, через що склалася вкрай негативна ситуація із запасами донорської крові. Через цей дефіцит у зоні ризику опинилися всі жителі Харківської області, які вимагають або можуть вимагати термінового хірургічного втручання. Серед таких постійних споживачів якісних та безпечних компонентів донорської крові є пологові будинки, онкодиспансери, дитячі лікарні, хірургічні та реанімаційні відділення, військові шпиталі, шпиталі зони ООС та інші заклади охорони здоров’я.

   При здачі крові донор безкоштовно проходить комплексний медичний огляд — співбесіда та огляд донора лікарем підчас якого з’ясовуються вади або захворювання донора, його можливі контакти з інфекційними хворими, проводиться комплекс лабораторних досліджень (клінічний та біохімічний аналіз крові, визначається група та резус крові, проводиться обстеження на наявність ВІЛ/СНІД, вірусних гепатитів В, С та сифілісу).

   Усі донори отримають безкоштовні результати обстеження.

  Крім того, у разі екстренної потреби у компонентах донорської крові, КНП ХОР «ОЦСК» бере на себе зобов’язання щодо забезпечення жителів Люботинської громади донорською кров’ю та (або) її компонентами на безоплатній основі.

  Також повідомляємо та запрошуємо на «День відкритих дверей до Дня святого Миколая в КНП ХОР «ОЦСК», який відбудеться 18 грудня 2021 року з 08:00 до 13:00. Для усіх донорів буде тривати святкове шоу за участю артистів на ходулях, мімів, аніматорів для діточок, подарунків та ілюзіоніста.

З повагою,

Директор КНП ХОР "ОЦСК"    Вадим ЯВОРСЬКИЙ 

Альбом: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» інформує
Переглядів: 61
Дата публікації: 10:42 08.12.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для населення
Телефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2022 рік)Соціальні послуги, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради Харківської областіЗахист прав споживачівРозклад руху автобусних маршрутівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?Як не стати жертвою злочинів
Нові та оновлені сторінки
«Про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку»   17.01.2022
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 11.01.2022 р.   17.01.2022
ПЛАНОВІ ВІДКЛЮЧЕННЯ на поточний місяць - інформація з сайту акціонерного товариства "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО   17.01.2022
У зв‘язку з виконанням планових ремонтних робіт відбудеться відключення електропостачання 17.01.2022   17.01.2022
Проєкт рішення "Про встановлення скоригованих тарифів на теплову енергію, її виробництво та постачан   14.01.2022
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 10.01.2022рок   14.01.2022
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   14.01.2022
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    14.01.2022
Рішення про затвердження умов продажу об'єкту приватизації комунальної власності Люботинської місько   14.01.2022
Увага! Відключення електропостачання 14.01.2022 з 09:00 по 17:00   13.01.2022
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Інформація для населенняТелефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2022 рік)Соціальні послуги, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради Харківської областіЗахист прав споживачівРозклад руху автобусних маршрутівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?Як не стати жертвою злочинів
Люботинська міська рада Харківської області >>>