Мінцифра запустила 7 нових послуг у Дії
 Мінцифра запустила 7 нових послуг у Дії

Мінцифра запустила 7 нових послуг у Дії

Пенсії та субсидії в декілька кліків

ДЖЕРЕЛО: https://thedigital.gov.ua/news/pensii-ta-subsidii-u-dekilka-klikiv-mintsifra-zapustila-7-novikh-poslug-u-dii

 

Призначення та перерахунок пенсії, оформлення субсидії та довідки про страховий і трудовий стаж тепер доступні на порталі Дія. Мінцифра презентувала 7 нових соціальних послуг у Дії під час Online Summit. 

Цифровізація допомагає зробити державу зручним та ефективним сервісом, який працює на людей. Мінцифра постійно вдосконалює та розширює кількість онлайн-послуг. Наша ціль — найшвидше оцифровувати ті послуги, якими користується найбільше українців. Соцпослуги щороку отримують 10 мільйонів українців. А установи, що надають їх, приймають до 18 млн заяв на рік на папері. Завдяки цифровізації соцпослуг зможемо зберегти приблизно 270 млн аркушів чи 1300 тонн паперу на рік. 

«Дія уже стала інструментом щоденної комунікації між людиною і державою. Зараз команда Мінцифри зосереджена на соціальній сфері, і сьогодні презентуємо надважливі послуги для багатьох українців: пенсії та субсидії. Ми максимально спростили їх отримання: прибрали бюрократію, поїздки до держустанов, десятки ксерокопій та довідок. Потрібна лише Дія і кілька хвилин. Відтепер українців самі обирають, коли їм зручно отримувати держпослуги», — зазначив Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Які нові послуги доступні на порталі Дія?

  • Оформлення субсидій. Субсидії — друга за популярністю держпослуга після зміни місця реєстрації. Цього року їх отримують 2,7 млн українців, а з держбюджету у 2021 було виділено 104,1 млрд грн. Раніше, щоб оформити субсидію, треба було йти у ЦНАП, заповнювати заяву, приносити купу папірців або ж навіть їхати до райцентру. Зараз достатньо подати заяву на порталі Дія та підписати своїм КЕП. 30 хв на заповнення у зручний для вас час — і жодної ксерокопії документа. Заява автоматично надійде до органів соцзахисту, які призначають субсидії. Крім того, субсидія на більшість видів послуг ЖКГ продовжуватиметься автоматично, якщо у людини протягом року нічого не змінилося. 

  • Призначення та перерахунок пенсій. За даними ПФУ, щороку 400 тисяч українців оформлюють пенсію, а майже 900 тисяч подає заяву на її перерахунок. Тепер усе це можна зробити на порталі Дія, не витрачаючи жодної хвилини в чергах. Заповнюєте анкету, завантажуєте необхідні документи та надсилаєте заявку. Процес максимально автоматизований, щоб кожен міг це зробити. Скоротили кількість документів, полів для заповнення та час на очікування. Треба зазначити, який вид пенсії ви хочете отримувати та в який спосіб  — на банківську карту чи у відділенні пошти. Далі заявка потрапить на розгляд у Пенсійний фонд автоматично. 

  • ОК-5, ОК-7, витяг з реєстру застрахованих осіб та довідка про доходи пенсіонера. ОК-5 та ОК-7 — одні з найпопулярніших довідок в Україні. Щороку їх видають 2,8 млн. Це довідки про ваш трудовий та страховий стаж. Вони  потрібні при оформленні на роботі або для призначення пенсії,  нарахування лікарняних. Тепер їх можна згенерувати на порталі Дія в декілька кліків. Нікуди ходити для цього  не потрібно. Те саме стосується і витягу з Реєстру застрахованих осіб та довідки про доходи пенсіонера. У декілька кліків ви можете отримати всю актуальну інформацію. На порталі Дія не треба буде подавати ніяких додаткових папірців. Необхідна довідка сформується та надійде на вашу електронну пошту. 

У презентації послуг на Online Summit також взяли участь Міністр соціальної політики Марина Лазебна, Постійна представниця ПРООН в Україні Дафіна Ґерчева,  Радник, керівник напрямку підтримки реформ Посольства Швеції в Україні Сесилія Круна, Надзвичайний і Повноважний Посол Швейцарії в Україні Клод Вільд, президент Фонду Східна Європа Віктор Лях, керівник проєкту міжнародної технічної допомоги USAID/UKAID «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS Данило Молчанов. 

Окрім цього, партнери Мінцифри презентували програму доступності та безбар’єрності, яка була створена за міжнародними стандартами. Адже мета команди Мінцифри — зробити цифрові сервіси максимально доступними для всіх українців, зокрема,для людей з інвалідністю та людей старшого віку. 

Проєкти реалізовує Міністерство цифрової трансформації України за підтримки проєкту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дія), що впроваджується UNDP Ukraine / ПРООН в Україні в Україні за підтримки Швеції, Програма EGAP Фонду Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії, та за підтримки проєкту USAID/UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах і Академії електронного урядування Естонії в рамках проєкту EU4DigitalUA: Інтероперабельність, е-послуги та кібербезпека».

Переглядів: 98
Дата публікації: 11:37 01.12.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для населення
Телефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2022 рік)Соціальні послуги, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради Харківської областіЗахист прав споживачівРозклад руху автобусних маршрутівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?Як не стати жертвою злочинів
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Інформація для населенняТелефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2022 рік)Соціальні послуги, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради Харківської областіЗахист прав споживачівРозклад руху автобусних маршрутівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?Як не стати жертвою злочинів
Люботинська міська рада Харківської області >>>