На Харківщині створено 47 точок Команди підтримки Дії
На Харківщині створено 47 точок Команди підтримки Дії

На Харківщині створено 47 точок Команди підтримки Дії

Також консультації щодо користування застосунком можна отримати в ЦНАПах регіону.

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/113157

З тим, як працюють точки підтримки офлайн в центрах масової вакцинації та ЦНАПах, у ході робочої поїздки до Харківської області ознайомився керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислав Банік.

Він зазначив, що наразі він перебуває на Харківщині в рамках великого туру регіонами України, під час якого знайомиться із тим, як працюють та де відкриваються точки Команди підтримки Дії.

«Чому важливі такі точки? Тому що є люди, які через карантинні обмеження, через необхідність щоденного використання ковід-сертифікатів вперше встановлюють Дію. У них може бути дещо занизький рівень цифрових навичок, і їм треба підказати, як зайти в плеймаркет, як встановити застосунок. Не дивлячись, що в Дії це просто, іноді потрібна елементарна підказка», - сказав Мирослав Банік.

Крім того, волонтери Команди підтримки Дії можуть підказати, що робити в разі дублювання чи втрати даних. Як підкреслив Мирослав Банік, наразі головна задача  Міністерства цифрової трансформації - допомогти людям користуватися додатком навіть у віддалених куточках.  

Крім того, керівник із розвитку електронних послуг у Мінцифрі нагадав, що відтепер громадяни, які мають паперовий паспорт, теж можуть отримати ковід-сертифікат не тільки на порталі, а й у мобільному застосунку. Також із процесу замовлення ковід-сертифікату для спрощення було прибрано функцію Дія-підпис.

«Також  є жовтий сертифікат на базі однієї дози вакцини та про одужання. Найближчим часом запустяться сертифікати на основі ПЛР-тестування, які будуть дійсними протягом 72 годин. З усіх цих питань можна звертатися до наших волонтерів, до служби підтримки», - повідомив Мирослав Банік.

Також консультації щодо користування застосунком можна отримати в ЦНАПах регіону. Про це розповів т. в. о. директора Департаменту цифрової трансформації регіону Харківської ОДА Артем Ткаченко. За його даними, на Харківщині вже створено 47 точок Команди підтримки Дії.

«Дякую за  співпрацю Департаменту охорони здоров’я ХОДА, який допомагає ці точки відкривати. Маємо надію, що їх кількість буде збільшуватися, зокрема, на базі ЦНАПів. Таким чином і у віддалених районах, у старостатах маємо змогу розповісти мешканцям, як генерувати ковід- сертифікати, - сказав Артем Ткаченко. - Взагалі це великий соціальний проект, що був ініційований Мінцифрою на початку цього місяця, і, сподіваюсь, він принесе дуже велику користь нашому суспільству, ми зможемо ефективно взаємодіяти із державою в цифровому вимірі».

Довідка. Проєкт запуску пунктів Команди підтримки Дії по всій Україні  реалізований Мінцифрою спільно з регіональними командами цифровізації України за допомоги «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дії), що впроваджується ПРООН за підтримки Швеції та за підтримки Програми EGAP Фонду Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії.

Переглядів: 45
Дата публікації: 08:36 25.11.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для населення
Нові та оновлені сторінки
Протокол №16 від 03.12.2021 року   03.12.2021
XVIІ сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 30.11.2021 року   03.12.2021
Рішення Про затвердження переліку об'єктів комунальної власності Люботинської міської територіальної   03.12.2021
Перелік майна комунальної власності Люботинської міської територіальної громади   03.12.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   03.12.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    03.12.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМРХО з обслуговування житлових будинків 29.11.2021року   03.12.2021
Про забезпечення формування звітності за формою № 2-ФК (річна) «Звіт з фізичної культури та спорту»    01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 02.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 03.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   01.12.2021
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Інформація для населенняТелефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2021 рік)Захист прав споживачівРозклад руху автобусних маршрутівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?
Люботинська міська рада Харківської області >>>