Міністерство соцiальної політики України
Міністерство соцiальної політики України

Міністерство соцiальної політики України

Впровадження ЄІССС: як буде працювати нова система призначення соціальної допомоги

Джерело: https://www.msp.gov.ua/news/20832.html

 

Із впровадженням Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС) стара система, яка всі 30 років незалежності України змушувала людину для звернення по соціальну допомогу від держави збирати численні довідки, вистоювати у чергах, а потім місяцями очікувати на рішення, відійде в минуле.

Презентація Міністерства соціальної політики показує, як відбувається призначення і отримання державних соціальних виплат ще сьогодні і як змінюється ця процедура в пілотних регіонах, де ЄІССС вже впроваджується.

У старій системі людина приходить з пакетом паперових документів до виконавчого органу територіальної громади або ЦНАПу, де документи приймаються, скануються, перевіряються та вносяться до електронної системи. Потім інформація про людину декілька разів передається від однієї установи до іншої, завантажується у декілька не пов’язаних між собою електронних систем та звіряється з паперовими документами. В різних випадках це може бути до 5 органів влади.

В результаті, людина очікує до півтора місяці на призначення допомоги. Кожну справу опрацьовують 9-10 фахівців, а на понад 18 мільйонів паперових справ витрачається до 270 млн листків паперу на рік.

При такій організації висока вірогідність помилок через “людський фактор” та технічних збоїв, які дорого коштують і державі, і людям.

 

 

Єдина інформаційна система соціальної сфери та відповідна перебудова процесів кардинально змінює цю ситуацію.

Людина подає заяву до виконавчого органу територіальної громади або до Центру надання адміністративних послуг, або на портал Дія – як кому зручніше. В результаті можна звернутись за допомогою, не виходячи з дому, та отримати її через декілька днів. Перевірка даних, визначення права на допомогу та формування виплатних документів відбувається в автоматичному режимі.

Таким чином, весь процес від подання заяви до отримання допомоги триває 1-2 дні, а замість 9-10 фахівців обробкою справи людини займаються лише 3 спеціалісти.

Тобто між людиною, що потребує допомоги, і державою зникають всі проміжні ланки – відбувається пряма електронна комунікація.

 

 

 

Мінсоцполітики зазначає, що прискорити процеси з упровадження ЄІССС та забезпечити створення технічної платформи для її функціонування можливо буде завдяки співпраці з Міністерством цифрової трансформації та зі Світовим банком в межах проекту “Модернізація системи соціальної підтримки населення України”.

 

Переглядів: 64
Дата публікації: 10:05 22.10.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Проєкти на грудень 2021 року   30.11.2021
У Центрі надання адміністративних послуг Люботинської міської ради працює шеринг документів через Ді   30.11.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   29.11.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 30.11.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   29.11.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 01.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   29.11.2021
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 26.11.2021 р. (позачергове)   29.11.2021
Графік проведення прийому громадян у грудні 2021 року керівництвом виконавчих органів Люботинської м   26.11.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 22.11.2021рок   26.11.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    26.11.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін та доповнень до Програми соціального та економічного розвитку Любо   26.11.2021
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>