Звітує УСЗН
Звітує УСЗН

Звітує УСЗН

Інформація про проведену роботу за 9 місяців 2021 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

З питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

 

І. В сфері соціального захисту.

  1. Надання соціальних допомог, компенсацій:

№ з/

п

 

Вид соціальної допомоги, компенсації

Кількість

звернень

за 9 місяців 2021 року

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

63

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

142

3

Допомога при усиновленні

3

4

Допомога одиноким матерям

159

5

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

21

6

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

218

7

Допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

54

8

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію, та особам з інвалідністю і державна соціальна допомога на догляд

28

9

Малозабезпеченій особі, що проживає з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

25

10

Допомога прийомним сім'ям на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

2

11

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

7

12

Державна соціальна допомога дітям померлого годувальника

15

13

Тимчасова державна допомога  непрацюючій особі, яка не набула права на пенсійну виплату

35

14

Допомога на дітей які виховуються в багатодітних сім’ях

23

15

Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду

4

16

Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»

2

17

Допомога на поховання

6

18

Допомога внутрішньо переміщеним особам на проживання

125

19

Одноразова допомога «пакунок малюка»

72

20

Грошова компенсація натуральної допомоги «пакунок малюка»

74

21

Догляд за хворою дитиною

1

22

Оплата послуг патронату

2

23

Допомога на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку

3

 

Всього за  9 місяців 2021 року:

1084

2. Надання житлових субсидій.

  1. Протягом 9 місяців 2021 року було нараховано житлових субсидій - 2058 сім’ям на суму 14294, 09 тис. грн.

Кількість нарахувань для здійснення виплат з початку року – 8891   в грошовій готівковій формі на суму 13456,25 тис. грн.

Сформовано та передано до Мінсоцполітики реєстрів нарахованих субсидій у грошовій безготівковій формі для подальшої їх виплати через АТ «Ощадбанк»: нарахувань  - 392  на суму 837,84  тис. грн.

2. З початку року проведено 12 засідань конфліктної комісії, за рішенням якої розглянуто 66 звернень.

3. Відділом субсидій та адресних соціальних допомог проведено перерахунок по призначеним субсидіям в зв’язку зі зміною ціни: на розподіл природного газу в січні – 1712 сім’ям;  на  газопостачання в лютому з січня – 1712 сім’ям, централізованого водопостачання та водовідведення в квітні – 1855 сім’ям.

4. Для призначення та перерахунку житлових субсидій направлено та опрацьовано запитів до:

Підприємство, установа, організація

Кількість запитів, шт.

Кількість сімей/осіб

ПАТ «Харківгаззбут»

63

1822 сім'ї

АТ "ОГС"ХАРКIВМIСЬКГАЗ"

17

134 сім'ї

АТ "Харкiвгаз"

17

134 сім'ї

ГК "Нафтогаз України"

12

46 сімей

ПрАТ «Харківенергозбут»

32

1870 сімей

ЛВККУ

32

1553 сім'ї

Люботинське КЖРЕП

25

154 сім'ї

ДФС України

170

27535 осіб

ПФ України

170

 12468 осіб

5. Спеціалістами відділу субсидій та адресних соціальних допомог надано консультацій з питань призначення і перерахунку субсидій та допомог - 2624 звернення.

6. Видано довідок про перебування на обліку в управлінні, повідомлень про розмір призначених субсидій або допомог, зроблено запитів - 767 звернень.

 

  1. Надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги.

 

1. Протягом звітного періоду прийнято документи та внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру громадян, які мають право на пільги (далі – ЄДАРП) від 63 осіб. Станом на 01.10.2021 р. перебуває на обліку в ЄДАРП – 5919 осіб.

Протягом звітного періоду нараховано пільг на оплату житлово - комунальних послуг 1139  чол. на суму 4244794,62 тис. грн.  Кількість нарахувань для здійснення виплат з початку року  20007 особам  на суму 222681,47  в грошовій готівковій  формі.

Сформовано та передано до Мінсоцполітики реєстрів нарахованих пільг у грошовій безготівковій формі для подальшої їх виплати через АТ «Ощадбанк»: нарахувань  - 7703 на суму 2786482,25  тис. грн.

Для виплати пільг у грошовій готівковій формі з заявами звернулося 51 чол.

2. На обліку в управлінні перебуває 172 багатодітні сім’ї, в яких виховується 558 дітей.

3. Для забезпечення протезно-ортопедичними та технічними засобами реабілітації звернулася 53 особи з інвалідністю, заяви, яких передано до Харківського обласного відділення  фонду соціального захисту інвалідів.

Внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ) 143 направлення  на протезно-ортопедичні та технічні засоби реабілітації.

Отримано від медико-соціальних експертних комісій та лікувально-консультаційних комісій та занесені до ЦБІ  20  індивідуальних програм реабілітації.

4. Протягом звітного періоду прийнято документів для надання одноразової матеріальної допомоги з Державного бюджету 11 чол. на суму 9,857 тис. грн.

5. Видано 31 санаторно - курортну путівку:

- до санаторіїв Мінсоцполітики - 4 путівки;

- особам з інвалідністю внаслідок війни - 2 чол.;

- особам загального захворювання -17 чол.;

- УБД - 1 чол.;

- УБД АТО - ООС – 1 чел;

- ЧАЄС 1 кат. - 3 чол.;

- постраждали ЧАЄС 2-Б(Є) кат. - 1 чол.;

- діти, які потерпілі від ЧАЕС - 2 чол.

6. Видано пільгових посвідчень і талонів на проїзд - 174 шт., в т.ч.:

- ветеран праці - 107 чол.;

- особам з інвалідністю внаслідок  війни - 21 чол.;

- посвідчень батьків з багатодітної сім’ї -10 чол;

- посвідчень дитини з багатодітної сім’ї - 36 чол.

7. Підготовлено документів для  виплати компенсацій:

- на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів - 8 чол.;          

- на транспортне обслуговування автомобілів - 5 чол.

8. Підготовлено документів на виплату компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку - 9 особам учасникам ЧАЕС.

9. Прийнято 5 справ  для відшкодування витрат на поховання УБД та осіб з інвалідністю внаслідок війни  на суму 29,459  тис. грн.

10. Протягом звітного періоду було прийнято заяв від  10 чол. пільгового контингенту на придбання твердого палива.     

11. В місті перебуває на обліку 148 осіб, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, компенсаційні виплати яким здійснюються з Державного бюджету України.

Підготовлено документів для виплати громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС: забезпечення безкоштовними ліками за пільговими рецептами лікарів 44 особи на суму – 69,5 тис. грн.

- безкоштовне зубопротезування ЧАЄС – 1 особа на суму 6,5 тис. грн.

12. Рішенням Люботинської міської ради затверджено Комплексну Програму соціального захисту населення Люботинської міської територіальної громади на 2021 рік, на реалізацію якої закладені кошти міського бюджету. У 2021 році, видатки на виконання Комплексної Програми в частині надання матеріальної допомоги склали 450,00  тис. гривень.

Згідно з Комплексною Програмою соціального захисту населення Люботинської міської територіальної громади на 2021 рік протягом звітного періоду прийнято заяв та підготовлено документів для виплати допомоги:

- на поховання непрацюючим громадянам міста - 26 чол. на  суму  26,0 тис. грн. ; 

- матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам міста, які звернулися з заявою до Люботинського міськвиконкому - 285 чол. на суму 347,9 тис. грн.;

- до 35 річниці аварії на ЧАЄС - 76 чол. на суму 38,8 тис. грн.;

- одноразової матеріальної допомоги на оплату за комунальні послуги сім’ям загиблих військовослужбовців у ДРА - 2 чол. на суму 4,0 тис. грн.;

- до Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні - 2 чол. на суму 6,0 тис. грн..;

- матеріальна допомога з нагоди відзначення Дня партизанської слави - 1 особа на суму 200 гривень.

13. Станом на 01.10.2021 р. на соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) людей похилого віку в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради перебуває 1561 чол.

Прийнято 448 рішень в наданні соціальних послуг: догляд вдома – 234 рішення; натуральна допомога – 214  рішень. 

14. Станом на 01.10.2021 року облікова кількість внутрішньо переміщених осіб -             450 осіб (314 сімей), видано довідок - 14 шт.

15. Укладено 2 двосторонніх договори на реабілітаційні заходи дітей з інвалідністю на суму 34475,70 тис. грн. Прийнято 10 заяв на одержання реабілітаційних заходів дітей з інвалідністю.

16. Укладено 1 договір на психологічну реабілітацію учасника АТО/ООС на суму 11142,0 тис. грн.

17. Підготовлено пакет документів на присвоєння почесного звання «Мати героїня» - 1 особа.

18. За звітній період направлено  на короткотерміновий відпочинок (путівка вихідного дня) - 2 сім’ї учасника АТО/ООС, пройшли відпочинок - 2 учасника АТО/ООС

19. Влаштовано до будинку-інтернату загального типу - 2 особи.

20. Протягом звітного періоду надано 4275 консультацій з питань надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги.

 

4. Робота із зверненнями громадян, ведення діловодства.

За 9 місяців 2021  року з письмовими зверненнями до управління звернулося 122  особи.

Кількість інформаційних запитів щодо отримання публічної інформації - 9.

Зокрема, через виконавчий комітет Люботинської міської ради надійшло - 31 звернення, в т.ч. 5 звернень на урядову «гарячу лінію»; через Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації - 32, в т.ч. 27 звернень на урядову «гарячу лінію»; через Харківську районну державну адміністрацію – 2 звернення на урядову «гарячу лінію»; кількість звернень на урядову «гарячу лінію», які були скеровані для розгляду та вирішення по суті і отримані через Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат - 55 шт.; отримано електронною поштою – 1, особисто - 1. Всі звернення індивідуальні, колективних звернень та звернень від народних депутатів не було.

Із письмових звернень, що надійшли до управління: 31 - щодо призначення житлової субсидії, 34 - щодо призначення соціальних допомог, 25 -  щодо надання пільг та забезпечення засобами реабілітації, 4 - з питань соціального обслуговування; надання матеріальної допомоги -15, 1 – з питань трудового законодавства; інші - 12.

В розрізі категорій громадян серед загальної  кількості письмових звернень: від пенсіонерів та осіб з інвалідністю - 72, одинока мати - 7, багатодітні сім’ї – 3 та від інших категорій - 40.

На особистому прийомі керівниками управління протягом звітного періоду було прийнято 58 осіб. Громадянам надані роз’яснення та рекомендації стосовно вирішення питань, що належать до компетенції управління.

В управлінні облаштовані інформаційні куточки для ознайомлення громадян з переліком документів, які необхідні  для призначення  допомог, субсидій, пільг тощо.

Проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота з питань соціального захисту населення. Надаються роз’яснення щодо змін в законодавстві, які стосуються соціального захисту. Протягом звітного періоду на офіційному сайті міста Люботин розміщено 19 статей.

Централізовано зареєстровано документів: вхідних - 2330 шт., вихідних - 2401 шт.

 

ІІ.  В сфері трудових відносин та соціального партнерства      

  1. З початку поточного року проведено двомісячник з укладання колективних договорів підприємствами, установами та організаціями міста. Проведено повідомну реєстрацію                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                6 колективних договорів та 1 доповнення до колективного договору. Всього діючих колективних договорів - 85, що становить 80,9% від чисельності всіх діючих підприємств, установ та організацій, які мають статус юридичної особи (105 ПУО діючих). Колективно-договірним регулюванням охоплено 94,6% працюючих.
  1. Підведені підсумки виконання заходів Регіональної  та Генеральної угод за І півріччя 2021 року.

 

ІІІ.  В сфері оплати праці

1. З початку року проведено 4 моніторинги: з питань дотримання правил, норм та стандартів з  оплати праці, рівня оплати праці, виконання колдоговорів за 2020 рік, охорони праці, своєчасне введення в дію мінімальних стандартів щодо оплати праці що входять до компетенції відділу з питань праці та зайнятості населення на 43 підприємствах, установах та організаціях міста, що становить 40,9% від діючих (105 ПУО) .

2. Протягом 9 місяців 2021 року проведено обстеження щодо заробітної плати в бюджетній сфері (культура). Оплата праці проводиться з дотриманням міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень.

3. Проводиться щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати на  підприємствах, розташованих на території Люботинської міської ради.

За даними Головного управління статистики в Харківській   області станом на 01.10.2021 заборгованість із виплати заробітної плати має приватне  підприємство ПАТ «Люботинський завод «Продтовари» в сумі 3393,6 тис. грн.

4. Проводиться щотижневий моніторинг щодо своєчасної виплати заробітної плати  працівникам закладів та установ бюджетної сфери (18 установ).

5.  Згідно рішення №136 від 12.06.2018 року виконавчого комітету Люботинської міської ради створена тимчасова комісія щодо своєчасності сплати податків, виплати заробітної плати, інших соціальних виплат. З початку 2021 року проведено 9 засідань тимчасової комісії, на яких зобов’язано керівників підприємств не допускати застосування необґрунтованої зайнятості на підприємствах, розробити заходи щодо можливості підвищення рівня заробітної плати (на засіданнях заслухано 41 керівник).

6. Проводиться щомісячний моніторинг щодо подальшого підвищення рівня оплати праці працівникам міста, яким охоплено 33 підприємств, установ та організацій, що становить 28,7% до діючих підприємств.

7. Проводиться  робота  щодо  виконання  заходів по підвищенню рівня оплати праці працівників, що одержують заробітну плату на рівні, або нижчу прожиткового мінімуму, направлено 10  листів до керівників підприємств.

 

ІV.  В сфері зайнятості населення

1. Проведено аналіз розділу «Забезпечення продуктивної зайнятості та соціальних гарантій у сфері зайнятості» 6 колективних договорів підприємств, установ, організацій міста та 1 доповнення.

2. Проводиться робота з виконання Програми зайнятості населення Харківської області на період до 2023 року,  реалізуються заходи щодо її виконання.

3. Спеціалістами відділу з питань праці УСЗН Люботинської міської ради постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота, з початку року охоплено 61 роботодавець щодо переваг легальної зайнятості, надано 3 статті на сайт міста.

Рішенням виконавчого комітету Люботинської міської ради  від 12.06.2018 року №135 затверджено Положення робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та Рішенням від 11.12.2018 року № 282 переглянуто персональний склад робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення.

З початку року організовано та проведено 9 засідань робочої групи, в яких прийняли участь 61 роботодавець; 8 семінарів за участю 53 ФОП.  

4. Рішеннями виконавчого комітету Люботинської міської ради «Про затвердження видів робіт за якими можуть бути організовані громадські роботи у 2021 році» від 11.12.2120 № 230 та «Про організацію та проведення громадських робіт у 2021 році» від 11.12.2020 № 229 визначено види робіт, роботодавців, за участю яких планується створити тимчасові робочі місця, необхідні обсяги коштів з місцевого бюджету - 120 тис. грн. Рішенням XII сесії Люботинської міської ради VIII скликання від 22.06.2021 року виділені кошти на друге півріччя 2021 року для проведення громадських робіт - 65,16 тис. грн.

З початку року в громадських та інших роботах тимчасового характеру взяли участь 5 безробітних осіб  та 23 особи працювали за кошти роботодавців.

5.  За 9 місяців 2021 року зафіксовано 23  випадки домашнього насильства.

З метою поширення інформації з питань сім’ї, гендерної рівності, запобіганню домашньому насильству  та протидії торгівлі людьми на офіційному сайті міста Люботина розміщено 8 статей. 

6. Проводиться робота щодо можливості проходження професійного навчання демобілізованих учасників АТО, охоплено відповідною роботою 60 осіб, 1 особа навчається за спеціальністю «Медична косметологія».

На сайті міста розміщена стаття щодо професійного навчання учасників АТО та постраждалих учасників Революції гідності.

 

V. В сфері охорони праці

1. Для координації зусиль по створенню належних, безпечних умов праці на підприємствах, установах та організаціях міста, співпраці з територіальними органами міністерств і відомств, організаціями роботодавців, профспілок в місті рішенням ІІІ сесії Люботинської міської ради  VІІІ скликання  від 24.12.2020 р. № 30  внесено заходи до Комплексної програми соціального захисту населення м. Люботина на 2021 рік щодо підвищення рівня соціальної захищеності працюючих, перш за все зайнятих у роботах зі шкідливими умовами праці.                                                                    

З початку року проведено 2 семінари - наради, на якому розглядалися найбільш актуальні питання з охорони та умов праці.

2. Проаналізовані розділи з питань  «Охорона  праці» 6 колективних договорів та 1 доповнення до них. Підготовлено методичні матеріли щодо удосконалення даних розділів.

3. Відповідно до Закону України «Про охорону праці», з метою створення безпечних            та нешкідливих умов праці, здійснюються постійні обстеження стану додержання законодавства праці загалом, у тому числі жінок та молоді на підприємствах різної форми власності.  Проведено 6 моніторингів з питань дотримання правил, норм та стандартів  з охорони праці на підприємствах, організаціях та установах міста, надано 11 рекомендацій з терміном усунення недоліків, з яких 8 усунено.      

4. Проводиться аналіз заходів профілактики травматизму виробничого та невиробничого  характеру. З початку року не  зафіксовано випадків виробничого травматизму; невиробничого травматизму - 237 випадків, із яких 19 - нещасні випадки з дітьми віком до 14 років.

Важливе питання для профілактики професійних захворювань - проходження попередніх та періодичних медичних оглядів працівниками підприємств та організацій. Це питання перебуває на контролі керівників підприємств.

5. На постійному контролі знаходиться питання якісного та своєчасного проведення атестації робочих місць на підприємствах зі шкідливими умовами праці. Станом на звітну дату атестовано 175 робочих місць із шкідливими умовами, які підлягають атестації, що становить 100% до потрібного.

6. Спеціалістами управління проводиться моніторинг щодо облаштування пандусами будівель та споруд в місті. Із 6 будівель соціальної сфери доступні повністю - 5 та частково - 1 будівля. 

 

VІ.  Нагляд за призначенням та виплатою житлових субсидій, соціальних допомог.

1.  Протягом 9 місяців 2021 року головним державним соціальним інспектором управління було проведено 102  обстеження матеріально-побутових умов заявників, в т.ч.:

-   77 шт. - з метою підтвердження права заявників на призначення субсидії;

-   4 шт. -  для визначення права на надання матеріальної допомоги;

-   18 шт. - умов проживання дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;

-   5 шт.-  особи, що надають соціальні послуги;

-   1 шт. - для влаштування до будинку-інтернату;

-   2 шт. - догляд за психічно хворими.

2. Перевірено 363 справи на достовірність інформації, наданої заявниками. Випадків виявлення  неповної  або недостовірної інформації, наданої громадянами для призначення всіх видів допомог - 12 справ.

3. Перевірено: по реєстру  нерухомого майна -  2096 осіб;

                         по базі Головного сервісного центру МВС - 80 осіб;

                         по реєстру фізичних осіб-підприємців - 850 осіб;

                         по реєстру боржників - 2590 осіб.                        

4.  Протягом звітного періоду повернено до бюджету:

субсидій  -  33911  грн.,  соціальних допомог -   16325 грн.

5.  Підготовлено та подано до суду  1 позовну заяву.

 
VІІ.  Відділ бухгалтерського обліку та сектор соціальних виплат.

Управлінням соціального захисту населення протягом 2021  року відкрито реєстраційні та спеціальні реєстраційні рахунки. Складено кошториси, плани асигнувань та штатний розпис, бюджетні запити, паспорти бюджетних програм.    

За звітний період зареєстровані юридичні, фінансові зобов’язання, підготовлено  платіжні доручення та ін.

У звітному періоді сформовано відомостей та виплачено на суму (з урахуванням поштового збору):

з/

п

 

Вид допомоги, компенсації

Кількість

користувачів

на 01.10.2021

Сума

тис. грн.

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

62

173,2

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

541

5765,9

3

Допомога одиноким матерям

84

844,3

4

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

33

1904,1

5

Допомога  при  усиновленні  дитини

2

30,9

6

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

84

3635,4

7

Допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

274

5842,3

8

Допомога дітям - сиротам, та дітям, позбавленим батьківського піклування

6

1195,4

9

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

2

54,9

10

Допомога малозабезпеченій особі, що проживає з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

8

317,2

11

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію та інвалідам і державна соціальна допомога на догляд; державна соціальна допомога дітям померлого годувальника

142

2365,7

12

Компенсації на догляд за інвалідом І групи та особам, яким виповнилось 80 років

5

2,3

13

Тимчасова державна допомога  непрацюючій особі, яка не набула права на пенсійну виплату

23

 

368,3

14

Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»

2

35,6

15

Оплата послуг патронатного вихователя

1

140,8

16

Допомога на дітей які виховуються у багатодітних сім’ях

115

1784,1

17

Виплата субсидій населенню за житлово-комунальні послуги готівкою

9593

16179,2

18

Виплата субсидій готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу громадянам

81

346,6

19

Виплата пільг отримувачам готівкою за житлово-комунальні послуги 

1937

1699,8

20

Виплата пільг готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу громадянам

14

28,5

21

Одноразова  матеріальна  допомога особам з інвалідністю та пенсіонерам

11

9,9

22

Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня"

-

-

23

Виплачено щорічної грошової допомоги ветеранам війни до 5 Травня

442

688,5

24

Компенсація особам з інвалідністю внаслідок війни та особам з інвалідністю за  невикористані санаторно – курортні путівки          

-

-

25

Придбання санаторно-курортних путівок учасникам  АТО

-

 

-

26

Придбання санаторно-курортних путівок особам з інвалідністю

1

8,3

27

Компенсації  на продукти харчування громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

84

223,3

28

Допомога на оздоровлення учасникам ЧАЄС

90

26,3

29

Оплата додаткової відпустки учасникам ЧАЕС та стипендії

2

8,3

30

Оплата санаторно-курортних путівок на оздор учасників ЧАЕС

1

8,3

31

Грошова компенсація замість путівки громадянам віднесеним до кат 1 учасників ЧАЕС

9

5,6

32

Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу

2

33,5

33

Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

3

5,8

34

Одноразова грошова допомога постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України

-

-

35

Заходи з соціальної та професійної адаптації постраждалих учасників Революції Гідності та учасників АТО

-

-

36

Заходи із психологічної реабілітації постраждалих учасників Революції Гідності та учасників АТО

1

11,1

37

Забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації

29

146,3

                                                        Всього за рахунок Державного бюджету:  43889,7 тис. грн.                                            

38

Відшкодування витрат санаторно - курортним закладам за відпочинок осіб з інвалідністю загального захворювання, осіб з інвалідністю з дитинства, ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»

12

101,5

39

Відшкодування витрат санаторно - курортним закладам за відпочинок учасників аварії на ЧАЕС 1 категорії

1

8,3

40

Відшкодування витрат санаторно - курортним закладам за відпочинок учасників аварії на ЧАЕС 2 категорії та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи дітей

3

49,3

41

Відшкодування витрат санаторно - курортним закладам за відпочинок учасників АТО та членів їх сімей

4

17,6

42

Забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавленого батьківського піклування, осіб з їх числа

-

-

Всього за рахунок субвенції з обласного бюджету місцевому бюджету:    176,7 тис. грн.

43

Компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду

22

58,6

44

Компенсація втрат доходів підприємства від перевезення пільгового контингенту автомобільним транспортом

2

572,6

45

Компенсація втрат доходів підприємства від перевезення пільгового контингенту залізничним транспортом

2

169,2

46

Оплата послуг зв’язку пільгового контингенту

2

30,0

47

Допомога на поховання непрацюючим громадян міста

26

26,1

48

Одноразова матеріальна допомога малозабезпеченим громадянам міста

338

341,4

49

Одноразова адресна грошова допомога учасникам бойових дій в антитерористичній операції

-

-

50

Одноразова матеріальна допомога сім’ям загиблих учасників бойових дій в АТО

-

-

51

Адресна грошова допомога головам квартальних комітетів

-

-

 

                                                                           Всього з місцевого бюджету: 1197,9 тис. грн.

52

Компенсація особам з інвалідністю на бензин, технічне та транспортне обслуговування

12

5,1

53

Щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

82

1247,5

Всього з обласного бюджету: 1252,6 тис. грн.

 

Всього з різних видів бюджетів: 46516,9 тис. грн.

         

 

Відкрито нових особових рахунків отримувачів допомог та компенсацій – 450 чол.

Видано 770 довідок про доходи громадян, 46 довідок-атестатів. Надано консультацій з питань виплати різних видів допомог - 1615  чол.

Щомісячно надаються оперативні дані та заявки до УДКСУ, міського фінансового управління та Департаменту СЗН.

Складаються звіти до управління державної казначейської служби, фінансового управління, Департаменту соціального захисту населення Харківської облдержадміністрації,  відділу статистики, відділу моніторингу та державній фіскальній службі.

Ведеться синтетичний і аналітичний облік по бухгалтерським рахункам в установлені терміни.

 

 

 

Переглядів: 41
Дата публікації: 09:13 21.10.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   29.11.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 30.11.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   29.11.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 01.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   29.11.2021
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 26.11.2021 р. (позачергове)   29.11.2021
Графік проведення прийому громадян у грудні 2021 року керівництвом виконавчих органів Люботинської м   26.11.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 22.11.2021рок   26.11.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    26.11.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін та доповнень до Програми соціального та економічного розвитку Любо   26.11.2021
Проєкт рішення "Про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення - квартального ком   25.11.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін та доповнень до Додатку 2, Додатку 4 та Додатку 6 Програми реформу   25.11.2021
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>