Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Податкова звітність поштою

 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що згідно з п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України,  податкова декларація, розрахунок, звіт  подається за вибором платника податків, в один із таких способів:

  • особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
  • надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації в електронній формі, а податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі всіма платниками цього податку. У разі припинення договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків до складення нового договору має право подавати податкову звітність на паперових носіях або надіслати поштою.

Звертаємо увагу платників податків, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити  поштове відправлення на адресу відповідного податкового органу не пізніше ніж за 5-ть днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, визначеного у ст. 49 ПКУ.

Згідно з пп. 2 п. 42 Правил надання послуг поштового зв’язку затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 №270, на поштовому відправленні зазначається поштова адреса в такій послідовності:

  • найменування вулиці (проспекту, бульвару, провулку), номер будинку, квартири;
  • найменування населеного пункту, району, області;
  • поштовий індекс;
  • країна призначення.

Найменування відправника та адресата, їх поштові адреси на поштовому відправленні, бланку супровідної адреси, бланку поштового переказу пишуться чорнилом чи кульковою ручкою (крім червоного, жовтого та зеленого кольорів) або друкуються.

Внутрішні поштові відправлення з позначкою «Звіт» (листи та бандеролі з оголошеною цінністю, посилки) подаються для пересилання лише з описом вкладення, при цьому  бланк опису заповнюється відправником у 2-х примірниках.

Працівник поштового зв’язку має перевірити відповідність вкладення опису, розписатися на обох його примірниках і проставити відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, а другий видається відправникові.

Переглядів: 352
Дата публікації: 09:34 07.10.2021
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
20.04.2024
21.04.2024
22.04.2024
Докладніше
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу   04.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>