Віднині оператори закладу приймають телефонні дзвінки за номером 073-15-15-100.
Навесні керівництвом Люботинської міської лікарні було проведено аналітичну роботу реєстратури поліклініки в частині консультування пацієнтів. За результатами роботи було ухвалено рішення про необхідність розмежування роботи реєстраторів для спілкування онлайн і офлайн.
Заклад взяв участь в проєкті «Громадський бюджет», ініційованому Люботинською міською радою. В результаті громадського голосування проєкт «сучасні комунікації – успішний шлях до пацієнторієнтованих методів роботи (створення call-центру)» посів перше місце серед мешканців громади. Згодом Люботинській міській лікарні було виділено гроші на облаштування call-центру.
Відтепер за єдиним номером телефону з вами спілкуватимуться кілька операторів. Відповідно, кількість пропущених буде зменшено, а керівництво лікарні зможе аналізувати якість телефонних розмов за допомогою спеціальних аналітичних програм. Варто зауважити, що подібних проєктів в закладах охорони здоров’я доволі небагато, а на Харківщині їх можна порахувати на пальцях однієї руки.
Колектив Люботинської міської лікарні висловлює подяку міському голові Леоніду Лазуренку за можливість втілювати нові ідеї, мешканцям громади за підтримку, депутатам – за належну підтримку голосами на сесії міської ради.