Запрацювала платформа, що спростить взаємодію громадян і Центрів адмінпослуг
Запрацювала платформа, що спростить взаємодію громадян і Центрів адмінпослуг

Запрацювала платформа, що спростить взаємодію громадян і Центрів адмінпослуг

Запуск Платформи Дія Центр у Міністерстві цифрової трансформації називають наступним кроком до сучасного держсервісу в кожному куточку України.

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/111649

Мінцифри запустило платформу Дія Центр – онлайн-майданчик, що полегшить щоденну роботу Центрів надання адміністративних послуг.

Запуск Платформи Дія Центр у Міністерстві цифрової трансформації називають наступним кроком до сучасного держсервісу в кожному куточку України.

Зараз ключовою точкою доступу до держпослуг є ЦНАП. Лише за перше півріччя цього року українці отримали там понад 10 млн послуг.

«Кожен українець, який планує візит за адмінпослугою, вже зараз зможе на платформі сформувати маршрут до найближчого Центру, перевірити актуальний графік його роботи, доступні основні та додаткові послуги, а також оцінити якість обслуговування. Незабаром з’явиться довгоочікувана можливість — попередній запис до Центру онлайн. Ми плануємо запустити цю функцію у 2022 році та масштабувати на всі ЦНАПи в Україні, а їх вже понад 2,2 тис. точок. Це дозволить взагалі прибрати таке явище, як черги за держпослугами, з життя людей», — зазначила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

На платформі Дія Центр громадяни зможуть:

  • дізнатися інформацію про роботу Центрів;
  • знайти та сформувати маршрут до найближчого до себе Центру;
  • перевірити ефективність Центрів на дашбордах;
  • залишити відгук про візит до Центру;
  • записатися до Центру онлайн (у 2022 році).

Для працівників ЦНАП стануть доступними:

  • модуль дистанційного навчання;
  • роз'яснення та рекомендації щодо роботи;
  • актуальні шаблони та зразки документів;
  • всі навчальні матеріали за останні роки;
  • інформація щодо програм фінансової підтримки для ЦНАП;
  • результати моніторингу ЦНАП на дашборді.

«Важливо, що вразливі групи населення, які з тих чи інших причин не могли обслуговуватися у стаціонарних ЦНАП, отримають інструмент, що полегшить їх доступ до всього спектра запропонованих послуг»,— зазначив менеджер проекту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні (Підтримка DIA)», ПРООН в Україні Володимир Брусіловський.

Переглядів: 31
Дата публікації: 15:31 20.09.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 14.10.2021 року   19.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 14.10.2021 року   19.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 14.10.2021 року   19.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 16.10.2021 року   19.10.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 14.10.2021 року   19.10.2021
У зв’язку з аварійною ситуацієюна водозаборі по вул. Рябінова, 7а 19.10.2021 року 09-00 до 10-00 (ор   19.10.2021
У зв’язку з аварійно-відновлюваними роботами на централізованій мережі водопостачання міста по вул.    19.10.2021
Рішення ХV сесії VІІІ скликання від 28 вересня 2021 року №789 "Про надання дозволу на створення орга   18.10.2021
Положення про порядок створення та діяльності органів самоорганізації населення на території Люботин   18.10.2021
Положення про орган самоорганізації населення "Дубрава"   18.10.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>