Законодавство змінило порядок укладання договорів
Законодавство змінило порядок укладання договорів

Законодавство змінило порядок укладання договорів

на технічне обслуговування будинкових газопроводів спільної власності

В 2019 році законодавство зобов'язало власників, управителів будинків за власні кошти забезпечувати технічне обслуговування будинкових газових мереж та приладів і зробило цю послугу ринковою. Необхідність проводити техобслуговування стосується як приватних, так і багатоквартирних будинків.

З 1 травня 2021 року набули чинності зміни до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», які врегулювали порядок укладання договорів на технічне обслуговування газових мереж спільної власності багатоквартирних будинків. Це газопроводи, обладнання на них, які проходять по будинкам, у під'їздах і є спільною власністю всіх власників квартир, що мешкають у багатоквартирному будинку. При цьому, технічне обслуговування газопроводів, газових плит, водонагрівачів, опалювальних приладів,  що знаходяться у квартирі, як і раніше забезпечує власник цієї квартири.

Згідно прийнятих змін до Закону, мешканцям газифікованих багатоквартирних будинків  або за їхнім рішенням - управителям багатоквартирного будинку, об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку, іншій уповноваженій співвласниками особі необхідно укласти договори на технічне обслуговування будинкових систем газопостачання, що є спільною власністю.

Порядок проведення технічного обслуговування та види робіт визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в нафтогазовому комплексі.

Після цього НКРЕКП затверджує для Операторів ГРМ граничні рівні вартості виконання видів робіт з технічного обслуговування та типовий договір між співвласниками багатоквартирного будинку та Оператором ГРМ.

Для  забезпечення технічного обслуговування співвласники, уповноважена ними особа, управитель будинків мають право самостійно визначити спеціалізовану організацію – виконавця робіт. Це може бути як АТ «Харківгаз», так і інша спеціалізована організація, що має дозвіл на роботи Державної служби України з питань праці.

Відповідно до Закону «Про житлово-комунальні послуги», в разі обрання іншої спеціалізованої організації, співвласники багатоквартирного будинку мають повідомити про це Оператора ГРМ (в Харківській області – АТ «Харківгаз»), в термін не пізніше 15 днів з дня укладання договору з обраною організацією.

За відсутності управителя в будинку або укладеного договору з іншою спеціалізованою організацією, з кожним співвласником укладається типовий публічний договір на технічне обслуговування з Оператором ГРМ.

Забезпечити технічне обслуговування є обов’язком власників багатоквартирного будинку. Вартість робіт з технічного обслуговування оплачується власниками багатоквартирного будинку.

Відомості щодо кошторисної вартості технічного обслуговування систем газопостачання спільної власності кожного багатоквартирного будинку Оператором ГРМ мають розмістити у двомісячний строк, після затвердження НКРЕКП граничних рівнів вартості виконання видів робіт з технічного обслуговування систем газопостачання у багатоквартирних будинках.

До затвердження державними органами переліку та граничної вартості робіт з технічного обслуговування будинкових газопроводів, що є спільним майном всіх власників квартир, технічне обслуговування забезпечується без врахування прийнятих змін.

Вартість робіт з технічного обслуговування газових мереж та приладів в приватному будинку або в квартирі зазначається в договорі на технічне обслуговування з власником житла.

Аби попередити аварійні ситуації, нещасні випадки при використанні газу в побуті, травмування людей, п. 5.7. Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015  № 285, передбачає припинення газопостачання у будинок або квартиру в разі не забезпечення технічного обслуговування газового обладнання та мереж.

Якщо Ви не визначились з виконавцем робіт або бажаєте замовити технічне обслуговування в АТ «Харківгаз», ви можете звернутись з заявою для укладання договору до центру обслуговування споживачів «104.ua Клієнтський простір».

Графік роботи центрів:

  • понеділок – четвер з 8-00 год до 17-00 год.
  • п’ятниця  з 8-00 год. до 15-45 год.
  • субота-неділя вихідні дні.

Проконсультуватись з приводу технічного обслуговування можно за телефоном 0670113104, (057) 766-21-04 або відправивши питання через особистий кабінет.

 

Переглядів: 293
Дата публікації: 16:23 12.08.2021
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про передачу з балансу Виконавчого комітету Люботинської міської ради FPV дронів на    24.04.2024
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>