Законодавство змінило порядок укладання договорів
Законодавство змінило порядок укладання договорів

Законодавство змінило порядок укладання договорів

на технічне обслуговування будинкових газопроводів спільної власності

В 2019 році законодавство зобов'язало власників, управителів будинків за власні кошти забезпечувати технічне обслуговування будинкових газових мереж та приладів і зробило цю послугу ринковою. Необхідність проводити техобслуговування стосується як приватних, так і багатоквартирних будинків.

З 1 травня 2021 року набули чинності зміни до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», які врегулювали порядок укладання договорів на технічне обслуговування газових мереж спільної власності багатоквартирних будинків. Це газопроводи, обладнання на них, які проходять по будинкам, у під'їздах і є спільною власністю всіх власників квартир, що мешкають у багатоквартирному будинку. При цьому, технічне обслуговування газопроводів, газових плит, водонагрівачів, опалювальних приладів,  що знаходяться у квартирі, як і раніше забезпечує власник цієї квартири.

Згідно прийнятих змін до Закону, мешканцям газифікованих багатоквартирних будинків  або за їхнім рішенням - управителям багатоквартирного будинку, об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку, іншій уповноваженій співвласниками особі необхідно укласти договори на технічне обслуговування будинкових систем газопостачання, що є спільною власністю.

Порядок проведення технічного обслуговування та види робіт визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику в нафтогазовому комплексі.

Після цього НКРЕКП затверджує для Операторів ГРМ граничні рівні вартості виконання видів робіт з технічного обслуговування та типовий договір між співвласниками багатоквартирного будинку та Оператором ГРМ.

Для  забезпечення технічного обслуговування співвласники, уповноважена ними особа, управитель будинків мають право самостійно визначити спеціалізовану організацію – виконавця робіт. Це може бути як АТ «Харківгаз», так і інша спеціалізована організація, що має дозвіл на роботи Державної служби України з питань праці.

Відповідно до Закону «Про житлово-комунальні послуги», в разі обрання іншої спеціалізованої організації, співвласники багатоквартирного будинку мають повідомити про це Оператора ГРМ (в Харківській області – АТ «Харківгаз»), в термін не пізніше 15 днів з дня укладання договору з обраною організацією.

За відсутності управителя в будинку або укладеного договору з іншою спеціалізованою організацією, з кожним співвласником укладається типовий публічний договір на технічне обслуговування з Оператором ГРМ.

Забезпечити технічне обслуговування є обов’язком власників багатоквартирного будинку. Вартість робіт з технічного обслуговування оплачується власниками багатоквартирного будинку.

Відомості щодо кошторисної вартості технічного обслуговування систем газопостачання спільної власності кожного багатоквартирного будинку Оператором ГРМ мають розмістити у двомісячний строк, після затвердження НКРЕКП граничних рівнів вартості виконання видів робіт з технічного обслуговування систем газопостачання у багатоквартирних будинках.

До затвердження державними органами переліку та граничної вартості робіт з технічного обслуговування будинкових газопроводів, що є спільним майном всіх власників квартир, технічне обслуговування забезпечується без врахування прийнятих змін.

Вартість робіт з технічного обслуговування газових мереж та приладів в приватному будинку або в квартирі зазначається в договорі на технічне обслуговування з власником житла.

Аби попередити аварійні ситуації, нещасні випадки при використанні газу в побуті, травмування людей, п. 5.7. Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015  № 285, передбачає припинення газопостачання у будинок або квартиру в разі не забезпечення технічного обслуговування газового обладнання та мереж.

Якщо Ви не визначились з виконавцем робіт або бажаєте замовити технічне обслуговування в АТ «Харківгаз», ви можете звернутись з заявою для укладання договору до центру обслуговування споживачів «104.ua Клієнтський простір».

Графік роботи центрів:

  • понеділок – четвер з 8-00 год до 17-00 год.
  • п’ятниця  з 8-00 год. до 15-45 год.
  • субота-неділя вихідні дні.

Проконсультуватись з приводу технічного обслуговування можно за телефоном 0670113104, (057) 766-21-04 або відправивши питання через особистий кабінет.

 

Переглядів: 90
Дата публікації: 16:23 12.08.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   27.09.2021
Проєкт рішення "Про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення - квартального ком   27.09.2021
Проєкт рішення "Про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення - квартального ком   27.09.2021
У зв’язку з аварійним відключенням електроенергії на водозаборі по вул. Курортна 24.09.2021 року з 1   24.09.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 20.09.2021рок   24.09.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   24.09.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    24.09.2021
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 14.09.2021 р.   21.09.2021
Оголошення 26 вересня 2021 року о 12 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №   21.09.2021
Увага! Відключення електропостачання 22, 24, 27, 28, 29 вересня, 01 жовтня (з 9-00 до 17-00 орієнтов   21.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>