У кожній громаді мають бути фахівці з соціальної роботи – Марина Лазебна
У кожній громаді мають бути фахівці з соціальної роботи – Марина Лазебна

У кожній громаді мають бути фахівці з соціальної роботи – Марина Лазебна

З 1 вересня цього року стартує новий пілотний проект Міністерства соціальної політики України, який допоможе територіальним громадам організувати соціальну роботу з сім’ями та дітьми, що належать до вразливих груп населення або перебувають у складних життєвих обставинах. Відповідна постанова прийнята сьогодні на засіданні Кабінету Міністрів України.

«Цей проект покликаний допомогти сім’ям з дітьми вийти зі складних життєвих обставин, зокрема, допомогти їм оформити соціальну допомогу, знайти роботу, забезпечити догляд за дітьми та близькими похилого віку», – зазначила Міністр соціальної політики України Марина Лазебна.
 
За її словами, 42% громад  досі не мають можливості надавати якісні соціальні послуги через брак відповідних фахівців та коштів у місцевих бюджетах. Внаслідок цього соціальні ризики виявляються не своєчасно у таких громадах, а сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, не отримують своєчасну допомогу.
 
«Кожна громада має розвивати соціальні послуги, які необхідні для її мешканців. Для цього там мають працювати фахівці з соціальної роботи, які будуть оцінювати потреби у послугах людей, що звернулися за призначенням допомоги. На впровадження базових соціальних послуг громади мають передбачити фінансування з місцевих бюджетів», – зазначила Марина Лазебна.
 
Громади, які візьмуть участь у пілотному проекті, отримають необхідні транспортні засоби та комп’ютерне обладнання для фахівців із соціальної роботи. Окрім технічного забезпечення, фахівці громад пройдуть навчання щодо організації соціальної роботи і надання соціальних послуг населення.
 
Крім того, в рамках проекту у територіальних громадах буде проводитись апробація механізму інтеграції соціальних виплат та соціальних послуг, спрямованих на забезпечення комплексною соціальною підтримкою малозабезпечених сімей та одиноких матерів. Така підтримка передбачає надання адресної грошової виплати разом із соціальними послугами.
 
 «Ми змінюємо підходи до надання соціальної допомоги. Людині буде виплачуватися не лише адресна грошова допомога від держави, а й надаватимуться за місцем її проживання соціальні послуги, які допоможуть їй вийти зі складної життєвої ситуації», – підкреслила Марина Лазебна.
 
Пілотний проект проходитиме з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2023 року в рамках проекту „Модернізація системи соціальної підтримки населення України», який реалізується Міністерством соціальної політики України спільно зі Світовим банком.
 
Переглядів: 76
Дата публікації: 13:57 10.08.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 14.09.2021 р.   21.09.2021
Оголошення 26 вересня 2021 року о 12 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №   21.09.2021
Увага! Відключення електропостачання 22, 24, 27, 28, 29 вересня, 01 жовтня (з 9-00 до 17-00 орієнтов   21.09.2021
У зв’язку з ремонтними роботами 27 та 29 вересня з 9-00 до 19-00 (орієнтовно) буде відключено електр   21.09.2021
Оголошення 26 вересня 2021 року о 10 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №   21.09.2021
Оголошення 26 вересня 2021 року об 11 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів    21.09.2021
Увага! Оновлення відомостей про КБВ   21.09.2021
Проєкт рішення "Про затвердження звіту про незалежну оцінку нерухомого майна загальною площею 82,4 м   21.09.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   20.09.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Шкільна,100 20.09.2021 року з 09.00 до 17.00 години   20.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>