Декларація з сімейним лікарем. Що потрібно знати пацієнту?
Декларація з сімейним лікарем. Що потрібно знати пацієнту?

Декларація з сімейним лікарем. Що потрібно знати пацієнту?

Обирати сімейного лікаря, терапевта або педіатра можна абсолютно вільно, без прив’язки до місця реєстрації чи фактичного проживання.

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/110967

 

 

«Юридичним підтвердженням такого волевиявлення пацієнта є укладена декларація. Зберігайте цей документ, - повідомляють у Національній службі здоров’я України. - Змінити сімейного лікаря можна у будь-який час, коли виникає така потреба. Для цього потрібно лише укласти декларацію з іншим лікарем. І попередня декларація деактивується автоматично».

Щоб укласти декларацію, при собі потрібно мати:

- оригінал паспорта або іншого документа, що посвідчують особу пацієнта та/або його законного представника;

- оригінал реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);

- свідоцтво про народження дитини, якщо подаєте декларацію про вибір лікаря-педіатра чи сімейного лікаря для дитини.

Детальніше про те, як правильно оформити декларацію і на що звернути увагу – тут

За дітей до 14 років декларацію з лікарем підписує один з батьків. А якщо дитині уже виповнилося 14 років і вона отримала паспорт, то підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем вона може самостійно. Це закріплено в Основах законодавства про охорону здоров’я та у Наказі МОЗ №503. Детальніше про декларацію з лікарем для дитини можна прочитати тут

Відвідувати свого сімейного лікаря варто не лише зі скаргами на стан здоров’я, а й для профілактичних оглядів та консультацій. Проте декларація лишається чинною, незалежно від того, як часто пацієнт буває в лікаря.

А перелік підстав припинення дії декларації можна побачити тут

Знайти лікаря, з яким можна укласти декларацію, допоможе дашборд «Електронна карта місць надання первинної медичної допомоги». Тут міститься уся необхідна інформація про державні центри надання первинної медичної допомоги, приватні центри, а також лікарів-ФОП, які працюють за договором з НСЗУ.

Також можна зателефонувати до контакт-центру НСЗУ за безоплатним номером 16-77. Оператор контакт-центру допоможе знайти необхідну інформацію.

Переглядів: 253
Дата публікації: 14:49 04.08.2021
Інвестиційний паспорт
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про передачу з балансу Виконавчого комітету Люботинської міської ради FPV дронів на    24.04.2024
Проєкти рішень від 18 квітня 2024 року   18.04.2024
Розпорядження № 65 " Про скликання LV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 17.04.2024   17.04.2024
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Люботинської міської ради Харківської області «Про встан   16.04.2024
Золочевська А. А.   12.04.2024
ЦНАП інформує: Оновили сервіси для ВПО в Дії. Оформлюйте довідку та допомогу для всієї родини   09.04.2024
Проєкти рішень від 09 квітня 2024 року   09.04.2024
Розпорядження № 60 "Про скликання LIV (позачергової) сесії Люботинської міської ради VIII скликання"   09.04.2024
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради за 1 квартал 2024 р   08.04.2024
Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання    05.04.2024
Посилання
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>