Декларація з сімейним лікарем. Що потрібно знати пацієнту?
Декларація з сімейним лікарем. Що потрібно знати пацієнту?

Декларація з сімейним лікарем. Що потрібно знати пацієнту?

Обирати сімейного лікаря, терапевта або педіатра можна абсолютно вільно, без прив’язки до місця реєстрації чи фактичного проживання.

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/110967

 

 

«Юридичним підтвердженням такого волевиявлення пацієнта є укладена декларація. Зберігайте цей документ, - повідомляють у Національній службі здоров’я України. - Змінити сімейного лікаря можна у будь-який час, коли виникає така потреба. Для цього потрібно лише укласти декларацію з іншим лікарем. І попередня декларація деактивується автоматично».

Щоб укласти декларацію, при собі потрібно мати:

- оригінал паспорта або іншого документа, що посвідчують особу пацієнта та/або його законного представника;

- оригінал реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);

- свідоцтво про народження дитини, якщо подаєте декларацію про вибір лікаря-педіатра чи сімейного лікаря для дитини.

Детальніше про те, як правильно оформити декларацію і на що звернути увагу – тут

За дітей до 14 років декларацію з лікарем підписує один з батьків. А якщо дитині уже виповнилося 14 років і вона отримала паспорт, то підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем вона може самостійно. Це закріплено в Основах законодавства про охорону здоров’я та у Наказі МОЗ №503. Детальніше про декларацію з лікарем для дитини можна прочитати тут

Відвідувати свого сімейного лікаря варто не лише зі скаргами на стан здоров’я, а й для профілактичних оглядів та консультацій. Проте декларація лишається чинною, незалежно від того, як часто пацієнт буває в лікаря.

А перелік підстав припинення дії декларації можна побачити тут

Знайти лікаря, з яким можна укласти декларацію, допоможе дашборд «Електронна карта місць надання первинної медичної допомоги». Тут міститься уся необхідна інформація про державні центри надання первинної медичної допомоги, приватні центри, а також лікарів-ФОП, які працюють за договором з НСЗУ.

Також можна зателефонувати до контакт-центру НСЗУ за безоплатним номером 16-77. Оператор контакт-центру допоможе знайти необхідну інформацію.

Переглядів: 44
Дата публікації: 14:49 04.08.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   27.09.2021
Проєкт рішення "Про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення - квартального ком   27.09.2021
Проєкт рішення "Про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення - квартального ком   27.09.2021
У зв’язку з аварійним відключенням електроенергії на водозаборі по вул. Курортна 24.09.2021 року з 1   24.09.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 20.09.2021рок   24.09.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   24.09.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    24.09.2021
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 14.09.2021 р.   21.09.2021
Оголошення 26 вересня 2021 року о 12 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №   21.09.2021
Увага! Відключення електропостачання 22, 24, 27, 28, 29 вересня, 01 жовтня (з 9-00 до 17-00 орієнтов   21.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>