Операція «Урожай»
Операція «Урожай»

Операція «Урожай»

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що у межах триваючої операції «Урожай» та кампанії декларування доходів стратегічними напрямками є декларування доходів громадянами, які одноосібно обробляють земельні ділянки площею понад 2 га та детінізація трудових відносин у аграрному секторі – легалізація найманої праці, встановлення розміру заробітної плати на рівні, не менше мінімальної, а також легалізація використання земель, залучення до державної реєстрації.

Метою проведення операції «Урожай» є наповнення, перш за все, скарбниць територіальних громад, а цьому сприяє виявлення фактів тіньової оренди земель (використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів на використання землі (без договорів оренди)) та тіньового ринку сільгосппродукції, визначення обсягу реалізації сільгосппродукції та підприємств, які здійснюють закупівлю та переробку сільськогосподарської продукції, використовують сільськогосподарську техніку та найману працю без державної реєстрації та без сплати податків і зборів, ЄСВ до бюджету.

З огляду на вищевикладене та з метою детінізації трудових відносин у аграрному секторі, нагадуємо сільськогосподарським товаровиробникам, що законодавством передбачений єдиний для всіх роботодавців порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками: як для юридичних осіб так і для фізичних осіб – підприємців. ФОП також мають укладати трудові договори з найманими працівниками – це встановлено ст.21 Кодексу законів про працю.

Трудовий договір укладається у письмовій формі та вважатиметься укладеним лише після підписання його роботодавцем і працівником та видання наказу (розпорядження) про прийняття працівника на роботу. Стаття 24 КЗпП передбачає, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Отже, роботодавець до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором зобов’язаний подати повідомлення до ДПС України за встановленою постановою КМУ від 17.06.2015 №413 формою, в один із таких способів:

– засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

– на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

– на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

 

Переглядів: 114
Дата публікації: 16:13 21.07.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Інформація для населення
Телефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2022 рік)Соціальні послуги, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради Харківської областіЗахист прав споживачівРозклад руху автобусних маршрутівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?Як не стати жертвою злочинів
Нові та оновлені сторінки
Щодо можливості оцінювання сервісу у центрах надання адміністративних послуг   19.01.2022
"Про встановлення скоригованих тарифів на теплову енергію, її виробництво та постачання для бюджетни   18.01.2022
У зв’язку з ремонтними роботами на приватній врізці водопостачання по пров. В. Лобановського, 20а 20   18.01.2022
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради (позачергове) від 18.01.2022 р.   18.01.2022
У зв’язку з ремонтними роботами на приватній врізці водопостачання по пров. В. Лобановського, 20а 19   18.01.2022
Звіт з Аудиту відходів та брендів 2021   17.01.2022
«Про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку»   17.01.2022
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 11.01.2022 р.   17.01.2022
ПЛАНОВІ ВІДКЛЮЧЕННЯ на поточний місяць - інформація з сайту акціонерного товариства "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО   17.01.2022
У зв‘язку з виконанням планових ремонтних робіт відбудеться відключення електропостачання 17.01.2022   17.01.2022
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Інформація для населенняТелефони штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуаціїПротоколи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Люботинської міської територіальної громадиАКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 ТА ВАКЦИНАЦІЮ ВІД НЬОГО (інформація Міністерства охорони здоров’я)Інформація щодо щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID – 19ДОВІДНИКИДержавна реєстрація актів цивільного стануОголошення про відключення електро- та водо- постачання (2022 рік)Соціальні послуги, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради Харківської областіЗахист прав споживачівРозклад руху автобусних маршрутівПублічне обговоренняВакансіїАктуальні питанняДіючі тарифиПравила благоустрою території м. ЛюботинаВулиці, які змінили назвуЦивільний захистВажливі повідомлення військово- облікового столуПостанови Люботинської міської територіальної виборчої комісіїХто є депутатом від вашої вулиці?Як не стати жертвою злочинів
Люботинська міська рада Харківської області >>>