ОНЛАЙН ПОСЛУГИ :
ОНЛАЙН ПОСЛУГИ :

ОНЛАЙН ПОСЛУГИ :

АВТОМАТИЧНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЙ .

Пенсійний фонд України запровадив механізм автоматичного, тобто без звернення особи, призначення пенсій за віком. Відповідний сервіс доступний на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.

   Готуємо документи :

   Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду на підставі поданих у зверненні документів. У особистому кабінеті застрахована особа заповнює та подає документ “Анкета – заява на автоматичне призначення пенсії” , що працює наразі в тестовому режимі. Деякі поля заповнюються автоматично, за даними особи, наявними на порталі, деяку інформацію потрібно додати в ручному режимі. Разом з Анкетою подають файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та ідентифікують особу . Файли документів треба прикріпити у відповідному розділі, кожен розділ містить перелік необхідних документів.

   Відомості про трудову діяльність працівників можуть подавати через Вебпортал ПФУ страхувальник – роботодавець або ж особисто працівник. Це зазначено в постанові Кабінету Міністрів України № 1084

«Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою  самостійно, в електронній формі».

   Інформація про трудову діяльність подається через Вебпортал ПФУ у вигляді скан-копій  передбачених законодавством документів з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником кваліфікованого електронного підпису.

   Щоб запустити облік трудової діяльності, працівник має надати згоду на обробку данних, передбачених Порядком № 1084, в електронній формі.

   Якщо такі повноваження він делегує роботодавцю (страхувальнику), то згоду має бути  оформлено у вигляді окремого документа. До затвердження форми такої згоди Пенсійним фондом  її укладають у довільній формі. Сканована копія цієї згоди є невід’ємною складовою відомостей, котрі подав страхувальник.  Якщо відомості про трудову діяльність людина подає особисто,  то скан-копія згоди не потрібна.

    Електронні копії сторінок трудової книжки і документів про стаж, визначені в Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України

від 12.08.1993 № 637, а також згоди працівника про надання дозволу на обробку його персональних даних виготовляються шляхом їх сканування в кольоровому форматі.

   Скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки в хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатними для прийняття їх змісту. Рекомендовано  роздільна здатність при скануванні – 300 dpi. Формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

УВАГА! Скан-копії повинні бути чіткими. Тобто мають добре читатися назва документа, його серійний номер (за наявності), дата видачі, прізвище, ім’я та по-батькові власника, печатки, підписи тощо. Незаповнені сторінки трудової книжки (вкладки) сканувати не потрібно.

     Сканувати можна :

  • або окремо кожну сторінку трудової книжки й зберегти їх у форматі  jpg,
  • або відразу всі сторінки трудової кижки й сформувати один (загальний) файл у форматі   pdf.

   Надсилаємо відомості до Фонду :

1. Увійдіть на портал електронних послуг ПФУ  і в  правому верхньому куті натисніть поле «Вхід».

2. Виберіть спосіб входу  Із списку АЦСК виберіть свого надавача послуг ЕЦП (у якому ви отримали електронний підпис). Вкажіть шлях до вашого ключа ЕЦП та введіть свій пароль до нього. Для входу в особистий кабінет залишиться натистути зелену кнопку «Увійти з ЕЦП».   

3. У розділі «Комунікації з ПФУ » знайдіть сервіс “Надання скан-копій трудової книжки”. Перед внесенням скан-копій система видає коротку інструкцію. Натиснувши кнопку «Продовжити» ви перейдете до рорзділу завантаження.

4. Додайте :

- скан-копії трудової книжки. Натисніть кнопку «Додати файл» і виберіть заздалегідь підготовлені скан-копії трудової книжки;

- скановану копію згоди на обробку персональних даних працівника. Готово? Натискайте «Відправити до ПФУ», і копію трудової книжки буде передано до Пенсійного фонду.   

Переглядів: 88
Дата публікації: 16:08 21.07.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт по вул.Мюдівська,42 05.08.2021 року з 09.00 до 17.0   04.08.2021
В зв’язку з ремонтними роботами 13.08.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії   04.08.2021
Рішення ХІІІ сесії VІІІ скликання від 29 липня 2021 року №672 "Про надання дозволу на створення орга   03.08.2021
Рішення ХІІІ сесії VІІІ скликання від 29 липня 2021 року №673 "Про надання дозволу на створення орга   03.08.2021
Оголошення. 13 серпня 2021 року о 15 год.30 хв. за ініціативою представників громадян відбудеться ко   03.08.2021
Оголошення. 13 серпня 2021 року о 15 год.00 хв. за ініціативою представників громадян відбудеться ко   03.08.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради від 08.1   03.08.2021
Проєкт рішення "Про затвердження проєкту (Том 1. Зведений кошторисний розрахунок) «Капітальний ремон   03.08.2021
Виконавчий комітет Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади - посадо   02.08.2021
Виконавчий комітет Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади - посадо   02.08.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>