Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків
Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків

Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до пункту 70.7 статті 70 Податкового Кодексу України, фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою та у порядку, визначеними центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Порядок внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків визначений Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2017 №1306/31174, із змінами (далі – Положення).

Відповідно до розділу ІX Положення, фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки, протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви за формою № 5ДР особисто або через законного представника чи уповноважену особу до контролюючого органу за місцем постійного проживання, у разі зміни місця проживання - до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту постійного проживання, подають у Заяву за формою № 5ДР до будь-якого контролюючого органу.

Для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Додатково повідомляємо, що надати Заяву за формою № 5ДР можна за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника» з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи.

Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.uaа також через офіційний веб-портал ДПС.

Переглядів: 67
Дата публікації: 13:45 27.05.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Підгірна 17.09.2021 року з 11.00 до 17.00 години (о   17.09.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   17.09.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    17.09.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 13.09.2021рок   17.09.2021
Розпорядження № 230 "Про скликання XV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 15 вересня   16.09.2021
В Центрі надання адміністративних послуг Люботинської міської ради працює шеринг документів через Ді   15.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №777 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №779 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>