Отримуйте довідку про відсутність заборгованості в електронній формі
Отримуйте довідку про відсутність заборгованості в електронній формі

Отримуйте довідку про відсутність заборгованості в електронній формі

Для отримання Довідки платникові необхідно подати заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Заява) за формою згідно з додатком 2 до Порядку № 733.

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554 затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. (далі – Порядок № 733).

Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), що надається відповідно до Порядку № 733 формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Для отримання Довідки платникові необхідно подати заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Заява) за формою згідно з додатком 2 до Порядку № 733.

Заява подається платником (на його вибір):

у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі –уповноважений орган).

в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua, з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.

Створити та надіслати Заяву можливо у меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє шляхом вибору відповідної електронної форми документа.

Заява повинна містити, серед іншого:

- обов’язкове посилання на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та

- найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано.

Відповідно до пункту 7 Порядку № 733 Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.

Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву.

Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».

Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.

 

Переглядів: 269
Дата публікації: 09:20 28.04.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Про забезпечення формування звітності за формою № 2-ФК (річна) «Звіт з фізичної культури та спорту»    01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 02.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 03.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 03.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   01.12.2021
Оголошення 12 грудня 2021 року о 14 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №6   01.12.2021
Оголошення 12 грудня 2021 року о 12 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №6   01.12.2021
УВАГА! Змінено суму за надання адміністративних послуг:   01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 02.12.2021 та 03.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено под   01.12.2021
Оголошення 11 грудня 2021 року о 14 годині 30 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №2   01.12.2021
Оголошення 11 грудня 2021 року о 13 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №2   01.12.2021
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>