У період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати онлайн
У період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати онлайн

У період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати онлайн

У Мінсоцполітики нагадують, як оформити пенсію дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

«У період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати в онлайн-режимі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, який забезпечує надання дистанційних послуг через особисті кабінети громадянина та роботодавця, - розповідають у міністерстві. - Також можна скористатися мобільним додатком «Пенсійний фонд», який забезпечує доступ до електронних сервісів ПФУ».

Для прогнозного розрахунку майбутньої пенсії за віком створений Пенсійний калькулятор. При обчисленні страхового стажу та заробітної плати використовуються всі наявні в Пенсійному фонді України дані.

Як оформити пенсію дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України

Для подання звернення про призначення пенсії в режимі онлайн потрібно:

- увійти на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису або через систему електронної ідентифікації GOVID, яка надає можливість авторизації на сайтах державних установ за допомогою банківської картки (BankID) або оператора мобільного зв`язку (MobileID);

- увійшовши до Особистого кабінету, потрібно обрати розділ «Заява на призначення пенсії», заповнити запропоновану анкету і прикріпити до заяви скановані копії необхідних для призначення пенсії документів, перелік яких вказаний на вебпорталі;

- вказати вид бажаного формату пенсійного посвідчення (паперового звичайного зразка чи електронного у вигляді пластикової картки) та обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами оброблення заяви;

- потрібно підписати заяву електронним кваліфікованим підписом та надіслати до органу фонду;

- заява автоматично передається до ПФУ;

- протягом 10 днів повинно надійти смс щодо рішення про призначення пенсії;

- за результатами опрацювання заяви в Особистому кабінеті відбиватиметься інформація про стан її оброблення та прийняття рішення про призначення пенсії.

Уже після отримання повідомлення про призначення пенсії для засвідчення (перевірки) наданих документів та отримання пенсійного посвідчення потрібно прийти у сервісний центр.

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/108386

Переглядів: 67
Дата публікації: 19:47 09.04.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водопостачання по вул. Слобожансь   09.05.2021
Про встановлення ставки транспортного податку   07.05.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   07.05.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 05.05.2021рок   07.05.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін та доповнень до Додатку 2, Програми реформування і розвитку житлов   06.05.2021
Розпорядження № 117 від 06.05.2021 року "Про скликання X (позачергової) сесії Люботинської міської р   06.05.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   06.05.2021
Увага! Відключення електропостачання 6, 11,12,14 травня   05.05.2021
IX сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 27.04.2021 року   05.05.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водопостачання міста по вул. Тара   05.05.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>