У період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати онлайн
У період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати онлайн

У період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати онлайн

У Мінсоцполітики нагадують, як оформити пенсію дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

«У період карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати в онлайн-режимі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, який забезпечує надання дистанційних послуг через особисті кабінети громадянина та роботодавця, - розповідають у міністерстві. - Також можна скористатися мобільним додатком «Пенсійний фонд», який забезпечує доступ до електронних сервісів ПФУ».

Для прогнозного розрахунку майбутньої пенсії за віком створений Пенсійний калькулятор. При обчисленні страхового стажу та заробітної плати використовуються всі наявні в Пенсійному фонді України дані.

Як оформити пенсію дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України

Для подання звернення про призначення пенсії в режимі онлайн потрібно:

- увійти на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису або через систему електронної ідентифікації GOVID, яка надає можливість авторизації на сайтах державних установ за допомогою банківської картки (BankID) або оператора мобільного зв`язку (MobileID);

- увійшовши до Особистого кабінету, потрібно обрати розділ «Заява на призначення пенсії», заповнити запропоновану анкету і прикріпити до заяви скановані копії необхідних для призначення пенсії документів, перелік яких вказаний на вебпорталі;

- вказати вид бажаного формату пенсійного посвідчення (паперового звичайного зразка чи електронного у вигляді пластикової картки) та обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами оброблення заяви;

- потрібно підписати заяву електронним кваліфікованим підписом та надіслати до органу фонду;

- заява автоматично передається до ПФУ;

- протягом 10 днів повинно надійти смс щодо рішення про призначення пенсії;

- за результатами опрацювання заяви в Особистому кабінеті відбиватиметься інформація про стан її оброблення та прийняття рішення про призначення пенсії.

Уже після отримання повідомлення про призначення пенсії для засвідчення (перевірки) наданих документів та отримання пенсійного посвідчення потрібно прийти у сервісний центр.

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/108386

Переглядів: 96
Дата публікації: 19:47 09.04.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Розпорядження № 230 "Про скликання XV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 15 вересня   16.09.2021
В Центрі надання адміністративних послуг Люботинської міської ради працює шеринг документів через Ді   15.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №777 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №779 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Проєкти рішень на вересень 2021 року   14.09.2021
Інформація до фінансового плану за 1 півріччя 2021 року КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМ   14.09.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Підгірна 13.09.2021 року з 12.00 до 15.00 години (о   13.09.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водовідведення 13.09.2021 року 09   13.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>