СЕРВІС «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ»
СЕРВІС «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ»

СЕРВІС «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ»

Вхід до податкового сервісу «Електронний кабінет»

«Електронний кабінет» – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Знайти «Електронний кабінет» можна за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДПС України.

Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

Наразі безкоштовно кваліфіковану електронну довірчу послугу можна отримати звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, ПриватБанку. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис на платній основі.

Також отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу можна у одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з наданням електронних довірчих послуг на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.

 Підключення до системи надання звітності в електронному виді

Для надання податкової звітності в електронному виді до контролюючих органів ДПС необхідно отримати позитивний статус суб’єкта електронного документообігу, для чого необхідно виконати наступні кроки:

1.) Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).

2.) Підключитись до сайту (наприклад, http://cabinet.tax.gov.ua) або встановити спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронної звітності.

3.) Укласти договір про визнання електронних документів шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства. Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.

4.) Надання платником електронної звітності з використанням кваліфікованого електронного підпису (після набуття позитивного статусу суб’єкта електронного документообігу).

 Можливості сервісу «Електронний кабінет» (ЕК)

 Відкрита частина ЕК (отримання доступу без використання кваліфікованого електронного підпису) надає можливість перегляду наступних режимів:

-                     Новини;

-                     Бланки податкової звітності;

-                     Податковий календар;

-                     Загальнодоступні Реєстри:

       взяття на облік платників податків

       реєстр платників ПДВ

       реєстр платників акцизного податку

       реєстр платників єдиного податку

       реєстр неприбуткових установ

       реєстр страхувальників    тощо;

-                     Інформація про РРО;

-                     Реєстр індивідуальних податкових консультацій;

-                     Контакти.

 Користуючись сервісами «Електронного кабінету», авторизовані платники у приватній частині ЕК мають можливість дистанційної роботи в режимі он-лайн щодо:

-                     облікових даних платника;

-                     надання податкових декларацій до територіальних органів ДПС в електронному вигляді, перегляд поданої звітності;

-                     реєстрації податкових накладних в ЄРПН, отримання інформації на запити, реєстр транзакцій;

-                     реєстрації акцизних накладних в СЕА РП, реєстр операцій обсягів пального, реєстр сум акцизного податку, реєстр транзакцій;

-                     програмного РРО;

-                     перевірки стану розрахунків з бюджетом;

-                     здійснення сплати податків та зборів;

-                     листування з органами ДПС;

-                     допомоги тощо.

 Режим Е-кабінет громадян

Нагадуємо, що доступ до Е-кабінету для громадян (одразу за умови проходження електронної ідентифікації, без необхідності укладення Договору) мають: фізичні особи (громадяни) та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.

На сьогодні для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:

- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи (скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДПС»);

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.

 

 

Переглядів: 49
Дата публікації: 14:13 06.04.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Час пікніків настав! Саме цього року, краще віддати перевагу зустрічам на свіжому повітрі. Але як мо   09.04.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    09.04.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 05.04.2021 ро   09.04.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   09.04.2021
Рішення VII сесії VIII скликання від 23.03.2021 року № 274 «Про внесення змін та доповнень до плану    08.04.2021
Рішення IV сесії VIII скликання від 26.01.2021 року № 116 «Про затвердження плану діяльності з підго   08.04.2021
Рішення "Про затвердження орієнтовного плану роботи виконавчого комітету Люботинської міської ради н   08.04.2021
Проєкт рішення "Про виконання бюджету Люботинської міської ТГ за І квартал 2021 року"   08.04.2021
Соціально-економічне становище Харківської області за січень–лютий 2021 року ​   07.04.2021
У зв’язку з аварійною ситуацією на централізованій мережі водопостачання міста по вул. Тарасівська,8   07.04.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>