ЦНАП інформує: Проєкт "Почуй мене"
ЦНАП інформує: Проєкт \"Почуй мене\"

ЦНАП інформує: Проєкт "Почуй мене"

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача.

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html  та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

Джерело: https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html

 

 

Яку інформацію ви можете отримати:

•  про субсидію від держави;

•  про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

•  про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

•  як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

•  про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

•  як оформити грошові виплати при народженні дитини;

•  про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

 

*****

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

 

На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю.

 

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють  у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

 

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

 

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Переглядів: 403
Дата публікації: 12:54 24.03.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
XVIІ сесія Люботинської міської ради VIII скликання від 30.11.2021 року   03.12.2021
Про забезпечення формування звітності за формою № 2-ФК (річна) «Звіт з фізичної культури та спорту»    01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 02.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 03.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 03.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено подачу електроене   01.12.2021
Оголошення 12 грудня 2021 року о 14 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №6   01.12.2021
Оголошення 12 грудня 2021 року о 12 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №6   01.12.2021
УВАГА! Змінено суму за надання адміністративних послуг:   01.12.2021
В зв'язку з проведенням ремонтних робіт 02.12.2021 та 03.12.2021 з 09:00 до 17:00 буде припинено под   01.12.2021
Оголошення 11 грудня 2021 року о 14 годині 30 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №2   01.12.2021
Посилання
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>