АТ «ХАРКІВГАЗ» інформує:
АТ «ХАРКІВГАЗ» інформує:

АТ «ХАРКІВГАЗ» інформує:

ФАХІВЦІ АТ «ХАРКІВГАЗ» РАДЯТЬ КУПУВАТИ СЕРТИФІКОВАНЕ ГАЗОВЕ ОБЛАДНАННЯ

 

До центрів обслуговування 104 ua Клієнтський простір щомісяця звертається близько 700 клієнтів за консультаціями стосовно підключення газу та придбання газового обладнання. Для тих споживачів, які прагнуть оптимізувати витрати і час, газифікуючи оселю чи підприємство, у АТ «Харківгаз» розробили комплексну послугу приєднання «під ключ»

Послуга синхронізує усі етапи робіт, передбачає одночасне проектування, будівельно-монтажні роботи зовнішніх і внутрішніх мереж, пуск газу, підбір і встановлення обладнання, технічне обслуговування.

Замовити послугу «під ключ» можна у 104 ua Клієнтському просторі. Для цього потрібно звернутися із заявою до Персонального менеджера та надати необхідний пакет документів. Важливим етапом під час замовлення послуги, є підбір обладнання. Обладнання - важлива складова комфортного та енергоефективного споживання газу. При зверненні в Клієнтський простір, кожне замовлення клієнта супроводжує його Персональний менеджер. Він враховує побажання клієнта, знайомить з переліком послуг та товарів, допомагає зробити замовлення приємним та комфортним, надає необхідні консультації, супроводжує клієнта до повного виконання АТ «Харківгаз» взятих на себе зобов’язань.

Якщо клієнт прагне, щоб газове обладнання працювало як єдиний «розумний» механізм, необхідно встановити додаткові автоматизовані системи. Smart-фаворитами за підсумками минулого року стали: сигналізатор, оснащений удосконаленим напівпровідниковим сенсором з двома датчиками, який виявляє окремо природній і чадний газ, та пристрій дистанційної передачі даних 104 ua Smart, який накопичує і зберігає дані не тільки значень обсягу газу, а і змін конфігурації та аварійних ситуацій.

За детальною консультацією з питань отримання послуги комплексного приєднання та індивідуального підбору обладнання звертайтеся до Персональних менеджерів 104 ua Клієнтського простору.

Переглядів: 88
Дата публікації: 15:26 18.03.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Час пікніків настав! Саме цього року, краще віддати перевагу зустрічам на свіжому повітрі. Але як мо   09.04.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    09.04.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 05.04.2021 ро   09.04.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   09.04.2021
Рішення VII сесії VIII скликання від 23.03.2021 року № 274 «Про внесення змін та доповнень до плану    08.04.2021
Рішення IV сесії VIII скликання від 26.01.2021 року № 116 «Про затвердження плану діяльності з підго   08.04.2021
Рішення "Про затвердження орієнтовного плану роботи виконавчого комітету Люботинської міської ради н   08.04.2021
Проєкт рішення "Про виконання бюджету Люботинської міської ТГ за І квартал 2021 року"   08.04.2021
Соціально-економічне становище Харківської області за січень–лютий 2021 року ​   07.04.2021
У зв’язку з аварійною ситуацією на централізованій мережі водопостачання міста по вул. Тарасівська,8   07.04.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>