У Харківському районі створено Раду сільських, селищних та міських голів
У Харківському районі створено Раду сільських, селищних та міських голів

У Харківському районі створено Раду сільських, селищних та міських голів

З метою поліпшення соціально-економічної стабільності в Харківському районі, створення умов для його подальшого розвитку, впровадження у життя реформ, спрямованих на забезпечення гідного рівня життя громадян, за ініціативи голови Харківської районної ради Володимира Кацуби, на базі Харківської районної ради створено новий консультативно-дорадчий орган , до складу якого увійшли голови усіх територіальних громад району.

   Основною метою його діяльності є підготовка рекомендацій щодо запровадження на теренах Харківського району європейських стандартів соціального захисту населення, освіти й охорони здоров’я, якісного піднесення життєвого рівня громадян, створення умов для суттєвого економічного розвитку району, покращення його інвестиційної привабливості, підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств Харківського району, а також збереження в районі міжконфесійної злагоди, культурної спадщини тощо.
   Перше  засідання Ради відбулось 17 березня 2021 року, на якому було затверджено персональний склад та Положення про Раду, розглянуто ряд нагальних питань, серед яких основним стало затвердження алгоритму дій районної, сільських, селищних та міських рад у процесі прийняття майна зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району до комунальної власності територіальних громад.
   Крім того, присутні обговорили проблемні питання, що стосуються земельної реформи, встановлення меж і розробки генеральних планів територій. У роботі Ради також взяла участь заступник начальника Головного управління Держгеокадастру в Харківській області Вікторія Рєпіна, яка проінформувала присутніх про стадії впровадження реформи у Харківській області, надала рекомендації щодо оформлення комплексного плану просторового розвиту територій, відповіла на ряд поставлених питань від учасників засідання.
  За результатами засідання Володимир Кацуба зазначив про важливість діяльності Ради голів, як органу що надає відкриті можливості для кожного голови сільської, селищної чи міської ради, у конструктивному діалозі й на демократичних засадах, відстоювати й захищати права та інтереси своєї громади.
Альбом: У Харківському районі створено Раду сільських, селищних та міських голів
Альбом: У Харківському районі створено Раду сільських, селищних та міських голів
Альбом: У Харківському районі створено Раду сільських, селищних та міських голів
Альбом: У Харківському районі створено Раду сільських, селищних та міських голів
Переглядів: 1032
Дата публікації: 09:23 18.03.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з аварійним відключенням електроенергії на водозаборі по вул. Курортна 24.09.2021 року з 1   24.09.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 20.09.2021рок   24.09.2021
Звіт про проведену роботу Водопровідно-каналізаційним комунальним управлінням Люботинської міської р   24.09.2021
Перелік виконаних робіт по благоустрою міста Виробничим управлінням комунального господарства по м.    24.09.2021
Засідання виконавчого комітету Люботинської міської ради від 14.09.2021 р.   21.09.2021
Оголошення 26 вересня 2021 року о 12 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №   21.09.2021
Увага! Відключення електропостачання 22, 24, 27, 28, 29 вересня, 01 жовтня (з 9-00 до 17-00 орієнтов   21.09.2021
У зв’язку з ремонтними роботами 27 та 29 вересня з 9-00 до 19-00 (орієнтовно) буде відключено електр   21.09.2021
Оголошення 26 вересня 2021 року о 10 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів №   21.09.2021
Оголошення 26 вересня 2021 року об 11 годині 00 хв. за ініціативою представників громадян кварталів    21.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>