«Укрпошта» почала приймати e-документи в «Дії» для отримання посилок з післяплатою
«Укрпошта» почала приймати e-документи в «Дії» для отримання посилок з післяплатою

«Укрпошта» почала приймати e-документи в «Дії» для отримання посилок з післяплатою

Про це розповіли у Міністерстві інфраструктури України.

Відділення «Укрпошти» почали приймати електронні документи в застосунку «Дія» для отримання внутрішніх відправлень з післяплатою на суму від 5000 грн та міжнародних посилок з післяплатою, а також для приймання та виплати поштових переказів (у тому числі переказів післяплати та митних платежів). Раніше, щоб одержати такі відправлення, потрібно було долучити паперові копії документів, що посвідчують особу.

«Зараз достатньо мати електронні документи у застосунку «Дія», який встановлено на смартфоні клієнта. Застосунок генерує індивідуальний штриховий код для документа, що зчитується сканером у відділенні при врученні відправлення. Тож всі необхідні дані «Дія» автоматично передає до системи «Укрпошти» при прийманні або виплаті переказів, отриманні посилок», - пояснюють у міністерстві.

Замість паперових документів, які посвідчують особу, у застосунку використовуються електронні: паспорт громадянина України (ID-картка) або закордонний паспорт.

Як раніше повідомлялося, АТ «Укрпошта», Міністерство цифрової трансформації України та Міністерство інфраструктури України уклали тристоронній меморандум про спільні дії у межах цифрової трансформації, розвитку цифрової інфраструктури, оптимізації надання адміністративних послуг та послуг поштового зв’язку.

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/107639

Переглядів: 210
Дата публікації: 08:00 11.03.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Розпорядження № 230 "Про скликання XV сесії Люботинської міської ради VIII скликання" від 15 вересня   16.09.2021
В Центрі надання адміністративних послуг Люботинської міської ради працює шеринг документів через Ді   15.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №777 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Рішення ХІV сесії VIII скликання від 26 серпня 2021 року №779 Про надання дозволу на створення орган   14.09.2021
Протокол конференції представників громадян за місцем проживання від 11 вересня 2021 року   14.09.2021
Проєкти рішень на вересень 2021 року   14.09.2021
Інформація до фінансового плану за 1 півріччя 2021 року КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМ   14.09.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами по вул. Підгірна 13.09.2021 року з 12.00 до 15.00 години (о   13.09.2021
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на централізованій мережі водовідведення 13.09.2021 року 09   13.09.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>