До уваги!
До уваги!

До уваги!

Безкоштовні консультації ветеранам-підприємцям

Громадська організація "Повернись живим!" пропонує ветеранам- підприємцям безкоштовні консультації з юридичних, податкових питань, питань просування товарів/послуг в соціальних мережах, фінансування для бізнесу.

Звертатися можна за за єдиним номером 0800-21-31-90. Гаряча лінія Центру працює з понеділка по п'ятницю, з 10:00 до 18:00.

Консультаційний центр створений спільно з партнером - Єдиною службою правової допомоги.

Проект став можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує ІRЕХ іn Uкrаіnе та ГО "Повернись живим" за підтримки Державного департаменту США.

Переглядів: 111
Дата публікації: 10:55 12.02.2021
Електронні петиції
Центр надання адміністративних послуг
Електронні послуги
Субсидії для населення
Комунальний прожектор
Медицина міста
Телефони гарячих ліній
Молодіжна рада
Проект "Місто Нуль відходів"
Нові та оновлені сторінки
У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на водозабірних спорудах по вул. Підгірна 23.06.2021 року з   22.06.2021
Зміни та доповнення до Програми соціального та економічного розвитку   22.06.2021
Графік проведення «гарячої лінії» керівниками виконкому Люботинської міської ради на ІІІ квартал 202   18.06.2021
Перелік осіб, допущених до участі у конкурсі на посаду директора Люботинської загальноосвітньої школ   18.06.2021
Проєкт рішення "Про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення - квартального ком   18.06.2021
Графік вивезення ТПВ та перелік вулиць по кварталам з 01 липня 2021 року   18.06.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до Регламенту Люботинської міської ради VІІI скликання"   18.06.2021
Проєкт рішення "Про внесення змін до рішення ЛМР від 24 грудня 2020 року № 33 «Про бюджет Люботинськ   18.06.2021
Звіт про проведену роботу Люботинським КЖРЕП ЛМР ХО з обслуговування житлових будинків 14.06.2021рок   18.06.2021
Засідання конкурсної комісії на посаду директора Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   18.06.2021
Посилання
  
Пошук
Люботинська міська рада Харківської області >>>