А найбільше контрольні роботи лякають тих дітей, яким вперше доведеться зіштовхнутися з таким заходом. Тому іноді дуже корисно, особливо для першокласників, провести цей захід у вигляді гри: кросворди, тести, квести або брейн-ринг. Це буде дуже цікаво та корисно для дітей, які роблять свої перші кроки в музиці.
Викладач Люботинської ДМШ Чернаті Анастасія Іштванівна вирішила зробити підсумковий контрольний захід у вигляді брейн-рингу. Гра складалася з 8 завдань - конкурсів. Перший конкурс називався «Вгадай звуки»: командам були предоставлені картки зі словами «ШУМ» та «МУЗИКА». Треба було вгадати, що звучить та підняти відповідну табличку. Другий конкурс мав назву «Знайди пару». Учасникам потрібно було знайти відповідну пару: до слів правого стовпчика ви повинні підібрати слово із лівого і поєднати їх стрілкою. Наступний конкурс називався «Музичні задачки»: всі учасники кожної команди розв’язували музичні приклади. Наступне завдання «Третій зайвий»: потрібно було знайти зайве слово у рядку та здогадатися, за якою ознакою згруповані слова. Учні могли радитись з усією командою, а потім обрати учня, котрий назве все слово і обґрунтує свою відповідь.Наступний конкурс - «Схованки». Кожній команді було видано оповідання зі словами, в яких сховалися нотки. Завдання учасників було знайти їх. Наступний конкурс – «Вгадай музичний інструмент». Командам було роздано картки з назвами музичних інструментів. Треба було вгадати, що звучить та підняти відповідну табличку.Останній конкурс - «Ерудит». Командам треба було відповісти на 8 запитань дається по 8 питань.
Всі першокласники з великим задоволенням взяли участь у грі та отримали солодкі призи.